Як вибрати турагентство,в якому люблять туристів

Як вибрати турагентство,в якому люблять туристів

05.10.17 02:27 0 1825

Всі турфірми можна умовно розділити на два простих типи:

  1. В одних люблять туристів, а найвищою нагородою для власника служать теплі слова подяки за приголомшливий відпочинок;
  2. В агентствах другого типу люблять не вас, а ваші гроші (таких «контор», на жаль, більшість). Їм все одно, чи добре ви відпочили або не дуже, головне - продати вам тур.

Ринок туристичних послуг в Україні переживає не найкращі часи: більшість турфірм працює на межі рентабельності, та й у населення бюджет на відпочинок скоротився до непристойного рівня, зростає популярність самих бюджетних турів. Як же витратити зароблені з таким трудом гроші, щоб отримати якісну послугу і незабутні враження?

Для цього потрібно відкрити «правильні» двері, тобто вибрати гарне турагентство. Але як його знайти? Адже вивісок безліч, як і сайтів в інтернеті, причому ціни скрізь знаходяться на приблизно одному рівні. Про це нам розповість співробітник турагентства "Поїхали з нами" ("Поехали с нами"): https://www.poehalisnami.ua/.

Туроператори і турагентства: В чому різниця?

В Україні є безліч і тих і інших, а в якості туроператорів іноді виступають закордонні компанії. Є у нас і такі фірми, які поєднують в одній особі роботу як туроператора, так і турагентства.

Туроператори - це великі організації, які формують тур. Інакше кажучи, це вони шукають готелі, прокладають цікаві маршрути по країнах, містах і музеям, домовляються з авіакомпаніями або власниками автобусів, наймають гідів в місцях перебування туристів, займаються страхуванням, квитками. Підсумок роботи туроператора - це певний готовий тур, путівка, яка надходить на ринок у вигляді готового продукту.

Турагентство - це організація, яка купує у туроператора розроблений ним готовий тур і продає його туристу, з невеликим прибутком для себе. Чим з більшим числом туроператорів співпрацює агентство - тим краще, це передбачає гнучкість у формуванні ціни для кінцевого покупця туру, тобто для нас з вами, великий «асортимент» пропозицій і можливість вносити зміни в програму поїздки в разі настання форс-мажорних обставин.

Репутація важлива

Сьогодні дізнатися про якість тур послуг певної фірми стало простіше простого: для цього є соціальні мережі і форуми в інтернеті, колеги, друзі та знайомі, які вже користувалися послугами. А де замовляє путівки місцеве «високе начальство»? Не зайве поцікавитися цими пікантними деталями!

Зазвичай турфірми дуже трепетно ставляться до своєї репутації і болісно реагують на критику. Незадоволені поїздкою завжди будуть - адже всім не догодиш, але їх повинно бути критично мало. Уважно ознайомтеся як з позитивними, так і з негативними відгуками, адже «сарафанне радіо» - це вельми ефективний спосіб скласти думку про компанію!

Другий важливий критерій - термін роботи на ринку. Якщо турагентство працює на ринку 10 і більше років, і воно досі живе - це значить, що усі справи у нього налагоджені добре. Конкуренція на ринку туристичних послуг дуже висока, тому якщо б турфірма халтурила, всі б вже давно забули її назву.

До речі, розкішний офіс в центрі міста - це зовсім не показник високого професіоналізму! Багато місцевих турагентства з бездоганною репутацією не прагнуть пускати пил в очі, зате пропонують дуже якісні послуги.

Особисті враження

Ваш особистий візит і перше знайомство дуже важливі для розуміння, чи заслуговує турагентство покупки в нього путівки. Менеджери-консультанти повинні бути гранично компетентні навіть у дрібницях. Хороші фірми спеціально відправляють своїх співробітників проїхатися по всіх маршрутах, побачити все своїми очима і познайомитися з важливими деталями подорожі або відпочинку.

У підсумку менеджер ділиться з вами особистим досвідом, а не переказує текст з барвистого буклету. Задавайте будь-які, навіть найбезглуздіші питання - не соромтеся! В хорошому турагенції ви завжди отримаєте грамотну і ввічливу відповідь і щодо відпочинку, і з щодо великої кількосіт юридичних і фінансових питань.

Звичайно, доброзичливий стиль спілкування і увага до відвідувачів також грають роль. Професійний консультант працює як ваш помічник і хороший порадник при виборі туру, а не як продавець в магазині.

Поговоримо про ціни

Припустимо, ви мрієте про поїздку в Болгарію, наприклад, в Несебр. Ви витратите мінімум часу, щоб зібрати в інтернеті десятки пропозицій від десятків фірм, з приблизно однаковими умовами проживання, харчування та розважальною програмою. Тут же ви побачите, що ціна більшості пропонованих турів приблизно однакова. Що далі?

Ігноруйте занадто високу або підозріло низьку ціну, що відрізняються від середньої на 20-30 %. Чудес на ринку не буває, зазвичай за дешевими турами ховаються недобросовісні компанії: навіщо вам неприємності і сюрпризи під час відпочинку?

Занадто висока ціна - це наслідок гострого бажання продати тур випадковому покупцеві, який не сильно рахує свої гроші. Нереального розміру знижки в пропозиціях теж повинні викликати підозру.

Кілька практичних порад щодо вибору від турагентства:

  • Починайте планувати свій відпочинок заздалегідь, не відкладайте наостанок в надії схопити «гарячу путівку» по інтернету за день до вильоту! Найчастіше такі путівки - це лотерея... Добре буде задовго до поїздки визначитися з країною, тривалістю і типом відпочинку (екскурсійний, пляжний, комбінований, паломницький, вихідного дня, «на лікування» і т. д.) - тоді ваш пошук буде цілеспрямованим, ви уникнете нервування і не станете кидатися між Таїландом і Болгарією. Ідеально буде почати планувати літній відпочинок ще взимку, а зимовий - влітку: раннє бронювання туру може бути дуже вигідним;
  • Зробіть десяток дзвінків, подивіться сайти місцевих турфірм, порівняйте ціни, пакети послуг у кількох турфірмах, виберіть зі списку 3 - 4 організації і познайомтесь з ними особисто (відвідайте офіс, оцініть стиль спілкування, дізнайтеся про подробиці майбутнього вояжу, погортайте проспекти);
  • Знайомство повинно приносити користь. Залиште свої координати, попросіть інформувати вас про майбутні акції та знижки, цікаві новинки, "гарячі пропозиції" або зміни в турах. Ви ще встигнете прийняти рішення про остаточний вибір «своєї» фірми;
  • Зробивши вибір, не полінуйтеся уважно прочитати договір купівлі або бронювання, перш ніж підписувати. Якщо читати його в офісі турфірми якось ніяково для вас, візьміть папери додому, принесете їх в турфірму на наступний день;
  • Приймайте рішення про покупку туру з урахуванням всіх його позитивних сторін, а також думки ваших близьких, а не тільки на підставі дешевої ціни. Не поспішайте!
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ