З початку року до відділу звернень громадян Чернівецької міської ради надійшло 5426 звернень

З початку року до відділу звернень громадян Чернівецької міської ради надійшло 5426 звернень

05.11.17 12:41 0 293
З них 3520 заяв, скарг та пропозицій гомадян. На електронну пошту було надіслано 512 звернень, з них 330 – це електронні петиції. На гарячу лінію Кабінету Міністрів України надійшло 1394 звернення.

Через органи влади, включаючи гарячу лінію Кабінету Міністрів України надійшло 291 звернення (обласна державна адміністрація – 244, обласна рада – 15, прокуратура області – 11, прокуратура міста – 21).

Окрім того, надійшло 78 адвокатських запитів, 318 депутатських звернень (від народних депутатів – 117, депутатів обласної ради – 5, депутатів міської ради – 196), 304 запити на публічну інформацію. На особистому прийомі Чернівецького міського голови Олексія Каспрука побувало 255 громадян, заступника міського голови Володимира Середюка – 93, заступника міського голови Олександра Паскаря – 4.

На платформу “Відкрите місто” від початку впровадження надійшло 1647 звернень. З них 1399 вирішених і заархівованих, 11 вирішених та закритих, в роботі – 274.

З моменту впровадження у 2015 році електронних петицій надійшло 1005, з них 207 набрали більше 250 голосів. На 203 таких петиції вже опубліковано відповіді.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ