Як написати переконливий SEO-кейс: 8 порад для укладення угоди

Як написати переконливий SEO-кейс: 8 порад для укладення угоди

07.11.17 19:35 0 941

багато кейсів по seoЧи купували ви останнім часом що-небудь на Amazon, не читаючи відгуки? Думаю, ні - справа в тому, що при виборі, ми інстинктивно спонукаємо себе шукати громадську підтримку. Те ж саме відбувається, коли хтось шукає SEO-агентство для найму. Замість того, щоб довіритися незнайомцям, клієнт, швидше за все, захоче дізнатися про враження інших людей, які вже працювали з цим агентством. Власне досьє - це простий документ, який може стати вашим кращим інструментом просування продажів.

Дуже часто в SEO індустрії люди, які приймають рішення з боку компанії-клієнта не маю чіткого розуміння робочих принципів пошукового просування сайтів. Або ж, прагнучи досягти своєї мети, в SEO особливо, вони не схильні виділяти кошти, не маючи уявлення про попередні успіхи найманого півробітника. Але яким чином ви можете продемонструвати власні навички та таланти перспективним клієнтам? Скористайтеся нижченаведеними забійними порадами і змусьте своє досьє укладати угоди за вас.

З чого формується неефективний SEO-кейс

Насамперед, давайте розберемо деякі найбільш поширені помилки в SEO-кейсах:

  1. Зайва технічна термінологія. Так, пріоритет пошуку, канонічні теги і rel="author" мають безпосереднє відношення до SEO. Але у вас є всі шанси того, що наймач не настільки добре знайомий з жаргоном індустрії, і довгі, перевантажені термінами його просто втомлять;
  2. Відсутність емоційності. Заповнити власне досьє таблицями і сухими цифрами не так складно, як розповісти захоплюючу історію. Встановлення емоційного зв'язку з читачем є вкрай важливим;
  3. Рекламна спрямованість з акцентом на компанію-замовника. Одна справа, коли задоволений клієнт дозволяє вам використовувати своє ім'я в досьє і зовсім інша, коли ви перетворюєте кейс в його брошуру. Якщо весь перший параграф досьє виглядає як реклама профільної компанії, читачі втратять до нього інтерес, не встигнувши дістатися до головного.

Написати ефективний SEO-кейс зовсім не складно. Фактично, знаючи кілька простих журналістських прийомів, ви перетворите роботу в розвагу.

Ось вісім неймовірно простих порад, які допоможуть перетворити ваше досьє:

  • Розказуйте історію. Не важливо, скільки нам років - 5 або 50 - всі ми любимо хороші історії. Розважте читачів, в кінці кінців, ви - могутній SEO експерт в блискучих обладунках, рятівник сайту від грізних Пінгвінів. Не обмежуйтеся описом того, як ви це робите. Розкажіть історію, приправлену емоціями та особистими переживаннями, щоб встановити справжній зв'язок зі своїм читачем;
  • Нехай вони захочуть прочитати його. Для того, щоб досьє було ефективним, люди повинні читати його. Кожен журналіст таблоїду знає - не варто недооцінювати силу заголовків. Нехай назви кричать і обіцяють читачам переваги лише тому, що ті прочитають весь документ (наприклад, «Як компанія XYZ, використовуючи лише 5 блогів, за 2 місяці збільшила обсяг продажів на 50 %»). Тоді ваш SEO-кейс захоче прочитати кожен;
  • Пам'ятайте про 6 питань. Як вчить книга «101 питання про журналістику», кожен письменник, бажаючи створити захоплюючу історію, повинен пам'ятати про 6 питань: хто, що, коли, де, чому і як? Намалювавши повну картину, ви зробите своє досьє набагато більш читабельним;
  • Демонструйте методи своєї роботи. Розповідаючи про рішення, до яких ви прийшли, ви можете включити опис процесу своєї роботи і розповісти клієнтові, як це співпрацювати з вами. Якщо вони зможуть отримати уявлення про те, як буде відбуватися робота над проектом і взаємодія з вами, вважайте, що половина справи зроблена. Клієнт, швидше за все, буде вражений тим, скільки людей беруть участь в роботі і буде переконаний у високій якості надаваних вами послуг;
  • Метрики важливі. Говорячи про вдосконалення, не забувайте про магію цифр. Дуже важливо точно вказати, наскільки велика була віддача і які результати. Цифри не брешуть. Читачеві буде дуже складно ігнорувати ці метрики;
  • Вже приїхали? Як для реалістичності, так і для демонстрації вашого переваги над конкурентами, частіше говоріть про витрати часу - це вкрай важливо для успішного досьє. Якщо ваша фантастична контент-маркетингова кампанія принесла кілька високоякісних посилань протягом всього одного місяця - цим гріх не похвалитися;
  • Задавайте стандарти. Які ваші середньостатистичні результати? У своєму досьє частіше розповідайте про те, які індивідуальні рішення ви розробили для своїх клієнтів і про те, що цими приголомшливими результатами роботи насолоджується більшість ваших клієнтів. Цим ви ще більше поліпшите власний SEO-кейс;
  • Нехай це буде важливим для клієнта. Ваші клієнти можуть представляти весь спектр бізнес-моделей - B2B, B2C, генерація лідів, електронна комерція, некомерційна діяльність. Переконайтеся, що кожному з них досьє ви надасте цікаву саме їм інформацію.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Выбор и покупка военной ...
Наступна новина: Польські дитячі коляски ...

КОМЕНТАРІ