«MICE-туризм»: Що це таке?

«MICE-туризм»: Що це таке?

09.11.17 16:08 0 796

"Майс туризм - це термін, який об'єднує в собі кілька понять, а саме Meetings - зустрічі, Incentives - стимулюючі поїздки, Conferences - заходи з обміну досвідом, Exhibitions - виставки. MICE займає особливе місце в такому напрямку, як організація ділових подорожей, і об'єднує в собі чотирьох «китів» бізнес-туризму", - розповідає співробітник компанії «Фордевинд», відомого MICE агентства в Геленджику.

Перші російські MICE-компанії з'явилися в дев'яностих роках і спочатку займалися виключно бронюванням квитків (залізничних, авіа, автобусних). Згодом сфера їх діяльності розширилася до організації поїздок на заходи за кордон під ключ і стала включати в себе такі послуги, як: забезпечення участі в бізнес-події, призначення ділових зустрічей.

Які послуги може надати MICE-агентство?

Агентство ділового туризму MICE може забезпечити клієнтам як повноциклове надання послуг з усього асортименту можливостей MICE, так і взяти на аутсорсинг окремі елементи організації ділових подорожей. Давайте зупинимося докладніше на кожному «з китів» MICE-туризму:

  1. Meetings. Це важливі ділові рішення, які передбачають необхідність проведення зустрічей з партнерами і представниками професійного співтовариства. Агентство MICE займається підготовкою участі клієнта в таких заходах, забезпечуючи результативність проведення самої події;
  2. Incentives. Як правило, під цим терміном мають на увазі заохочувальні поїздки, які компанія може організувати як для власних фахівців, так і для партнерів або клієнтів, які користуються послугами підприємства. Такі «інсентіви», як називають їх україномовні представники MICE-спільноти, націлені на згуртування командного духу в колективі, підвищення працездатності, а також покликані стати нагородою за наявні заслуги. Incentive-MICE-туризм може включати в себе деякі елементи ділової програми, а саме: тренінги, презентації, конференції;
  3. Conferences. До цього терміну відносяться не тільки тематичні семінари та конференції, а й навчальні стажування, семінари та інші заходи, спрямовані на підвищення кваліфікації учасників;
  4. Exhibitions. Це, в першу чергу, виставки і ярмарки, що проводяться за кордоном з метою знайомства тамтешніх покупців з певними категоріями товарів.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 37)

КОМЕНТАРІ