Головна Мапа сайту RSS-експорт додати новину
 
про нас регіони вхід
Волинь | Закарпаття | Івано-Франківщина | Львівщина | Рівненщина | Тернопільщина | Буковина
Економіка | Політика | Суспільство | Культура | Наука/Освіта | Спорт | Релігія | Здоров'я | Кримінал | Надзвичайні події | Інші події | Шоу-бізнес

Що впливає на ефективність дизайну фірмового логотипу?



21:04
09.11

"Якісна розробка логотипу та фірмового стилю повинна створювати позитивне сильне і довге враження. Наприклад, просто уявіть собі логотипи компаній IBM's і McDonalds. Навіть якщо ви бачите якусь частину даних логотипів, то безсумнівно пізнаєте їх. Це доводить, що вони залишають сильне враження у свідомості споживачів. Це хіба не те, до чого прагнуть всі компанії?", - розповідає співробітник дизайн студії "Gagarin Studio", в якій безпосередньо можна замовити логотип в Києві.


Що повинен передавати логотип?


Логотип і фірмовий стиль повинні також передавати характерні риси, місію компанії, пропоновану продукцію або послуги. Якісний logo вибудовує ТМ, надає компанії професійний погляд.

Він повинен відображати природу вашого бізнесу і те, які послуги ви надаєте. Наприклад, logo банку додасть солідності і надійності чіткий класичний шрифт. Якщо ви займаєтеся наданням будь-яких послуг, і їх головною перевагою є швидкість обслуговування, то тоді для вашого logo підійде курсивний, підкреслений шрифт, який створює відчуття руху.


Яким має бути logo?


З практичної точки зору, гарний фірмовий логотип повинен виглядати просто і не втрачати в якості при його чорно-білому зображенні. Чому? Давайте уявимо логотипи таких відомих компаній, як BMW, Sony, Nike та Dell. Чи зможете ви їх впізнати в чорно-білому варіанті? На відстані? Побачивши тільки фрагмент?

Ось чому ваш логотип повинен виглядати просто і бути розпізнаваним на будь-яких носіях. Багато хто помилково вважає, що чим більше деталей в дизайні фірмового логотипу, тим краще. Але насправді все навпаки. Чим простіший логотип, тим легше він сприймається і запам'ятовується споживачами.

Винятками тут є тільки урядові організації, п'ятизіркові готелі і привілейовані клуби. Причиною цьому служить те, що дизайн фірмового logo для них повинен бути більш ніж класичний. Це надає логотипу стабільність і ексклюзивність.


Колір logo


Кольори при створенні фірмового logo не так важливі, наскільки може здатися. Якщо логотип невдало відтворюється в чорно-білому варіанті, то це значить, що він не буде добре виглядати і в кольорі.

Вибирайте тільки ті кольори, які підходять для представлення вашої компанії. Жовтий і блакитний колір надають відчуття молодості і енергії. Темно-синій і фіолетовий створюють відчуття спокою і професіоналізму. Червоний і оранжевий уособлюють силу і значимість. Зелений і бордовий - повагу.


Така мінлива мода


Намагайтеся дивитися наперед і не намагайтеся виглядати занадто сучасно. Логотип може виглядати можно в даний час, але років через 5 він буде виглядати застарілим. Якісний логотип повинен працювати на благо іміджу компанії як мінімум 15 років.

Вибирайте собі дизайн фірмового логотипу з розумом і пам'ятайте, що дешевий дизайн логотипу не означає якісний. Як то кажуть, ви отримуєте те, що оплачено.





Наступна новина: Розіграш,як оригінальний подарунок на день народження
Попередня новина: Сучасні каналізаційні люки: функції та основні види
Поточний рейтинг: 3
1 2 3 4 5
Переглядів: 427

Сьогодні читають

15:38 24.11 Як орендувати житло подобово без ріелтора?
14:27 23.11 Как открыть собственное кафе?
13:36 23.11 Хто такий агроном?
13:20 23.11 Как купить качественные пигменты для микроблейдинга
13:56 23.11 Как правильно выбрать детскую коляску?

Коментарі

Кількість коментарів: 0

Додати коментар
Псевдо:
Введіть текст коментаря:

Введіть код захисту
Більше новин
Рекомендуємо :: ::
Інші новини:
- Україна
- Світ
- Актуальне
- Рейтинг новин
- Найкоментованіше
- Популярне
Інші регіони
- Центр
- Північ
- Південь
- Захід
- Схід
Також дивіться
- Бліц-опитування
- Інформаційні партнери
- Висловіть думку
- Персона
- IT-новини
- Лист читача
- Останні коментарі



Rambler's Top100

Всі права застережено. Власниками матеріалів, розміщених на сайті є їх автори. При публікуаванні матеріалів з сайту, посилання на УкрЗахідІнформ (у випадку публікуванні в інтернеті - відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці або заголовку на http://uzinform.com.ua/) або на джерело, вказане в матеріалі, обов'язкове. Якщо автор не згідний з розміщенням матеріалу на УкрЗахідІнформ, при першому ж повідомленні адміністрації сайту по адресі webmaster@uzinform.org.ua, матеріал буде вилучено. Редакція не завжди поділяє думку авторів матеріалів, розміщених на ресурсі.
© 2008-2013 УкрЗахідІнформ
Розробка APGroup