Що впливає на ефективність дизайну фірмового логотипу?

Що впливає на ефективність дизайну фірмового логотипу?

09.11.17 21:04 0 730

"Якісна розробка логотипу та фірмового стилю повинна створювати позитивне сильне і довге враження. Наприклад, просто уявіть собі логотипи компаній IBM's і McDonalds. Навіть якщо ви бачите якусь частину даних логотипів, то безсумнівно пізнаєте їх. Це доводить, що вони залишають сильне враження у свідомості споживачів. Це хіба не те, до чого прагнуть всі компанії?", - розповідає співробітник дизайн студії "Gagarin Studio", в якій безпосередньо можна замовити логотип в Києві.

Що повинен передавати логотип?

Логотип і фірмовий стиль повинні також передавати характерні риси, місію компанії, пропоновану продукцію або послуги. Якісний logo вибудовує ТМ, надає компанії професійний погляд.

Він повинен відображати природу вашого бізнесу і те, які послуги ви надаєте. Наприклад, logo банку додасть солідності і надійності чіткий класичний шрифт. Якщо ви займаєтеся наданням будь-яких послуг, і їх головною перевагою є швидкість обслуговування, то тоді для вашого logo підійде курсивний, підкреслений шрифт, який створює відчуття руху.

Яким має бути logo?

З практичної точки зору, гарний фірмовий логотип повинен виглядати просто і не втрачати в якості при його чорно-білому зображенні. Чому? Давайте уявимо логотипи таких відомих компаній, як BMW, Sony, Nike та Dell. Чи зможете ви їх впізнати в чорно-білому варіанті? На відстані? Побачивши тільки фрагмент?

Ось чому ваш логотип повинен виглядати просто і бути розпізнаваним на будь-яких носіях. Багато хто помилково вважає, що чим більше деталей в дизайні фірмового логотипу, тим краще. Але насправді все навпаки. Чим простіший логотип, тим легше він сприймається і запам'ятовується споживачами.

Винятками тут є тільки урядові організації, п'ятизіркові готелі і привілейовані клуби. Причиною цьому служить те, що дизайн фірмового logo для них повинен бути більш ніж класичний. Це надає логотипу стабільність і ексклюзивність.

Колір logo

Кольори при створенні фірмового logo не так важливі, наскільки може здатися. Якщо логотип невдало відтворюється в чорно-білому варіанті, то це значить, що він не буде добре виглядати і в кольорі.

Вибирайте тільки ті кольори, які підходять для представлення вашої компанії. Жовтий і блакитний колір надають відчуття молодості і енергії. Темно-синій і фіолетовий створюють відчуття спокою і професіоналізму. Червоний і оранжевий уособлюють силу і значимість. Зелений і бордовий - повагу.

Така мінлива мода

Намагайтеся дивитися наперед і не намагайтеся виглядати занадто сучасно. Логотип може виглядати можно в даний час, але років через 5 він буде виглядати застарілим. Якісний логотип повинен працювати на благо іміджу компанії як мінімум 15 років.

Вибирайте собі дизайн фірмового логотипу з розумом і пам'ятайте, що дешевий дизайн логотипу не означає якісний. Як то кажуть, ви отримуєте те, що оплачено.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 30)

КОМЕНТАРІ