Чому варто замовте Landing Page у професіоналів?

Чому варто замовте Landing Page у професіоналів?

12.11.17 23:53 0 752

«Landing page» - звучить не зовсім зрозуміло. Давайте розбиратися: термін "Лендінгем Пейдж" позначає сторінку в інтернеті, яка несе в собі рекламу, до складу якої входить інформація про товар або послугу. Значень перекладу Landing Page досить багато: сторінка захоплення, посадкова, та що приземляється або цільова сторінка. Як видно з назв, головна її мета - зацікавити користувача, щоб він зробив цільову дію. Як правило, це дзвінок або заповнення заявки. При переході на таку сторінку використовуються посилання з «пошуковика», банерна або контекстна реклама, посилання з соціальних мереж.

Створення Landing Page

Як правило, створення Landing page починається з визначення цілей, для яких вона вам знадобиться. Тобто ви повинні вибрати товар або послугу, які буде продавати ваша сторінка захоплення. Лендінги найчастіше роблять на html. Головне завдання цільової сторінки - збільшення конверсії. Чим якіснішою буде Лендінгем Пейдж, тим більше клієнтів будуть зацікавлені у вашому продукті. Здебільшого розробка Landing page - не дуже складний процес, головне правильно використовувати кілька правил, наведених нижче.

В принципі, така сторінка виконує функцію отримання найбільшої кількості замовлень. Якщо порівнювати сторінку захоплення з спливаючим вікном, то можна чітко побачити відмінності. Сторінка захоплення розкриває в повному обсязі інформацію про товар або послугу, так само показує відгуки клієнтів, що позитивно впливає на рейтинг вашого продукту. А спливаючі вікна лише поверхово описують товар і пропонують бонуси за введення своєї електронної адреси. Саме тому краще довірити роботи по створенню Лендінгем Пейдж професіоналам, які врахують всі необхідні нюанси. Але якщо ви не є новачком в області розробки сайтів, тоді ви самі можете створити собі ледінг, а як це зробити за 5 хв можна прочитати на сайті land-site.ru.

Перед створенням цільової сторінки, обов'язково потрібно описати свій товар або послугу у всіх фарбах, так само дати інформацію, що конкретно входить в комплектацію, і що отримає користувач, купивши ваш продукт.

Приклад

Купуючи продукт у нас, ви зможете самостійно:

  • Підбирати комплекс вправ по вазі і навантаженням;
  • Без тренера і витрачання грошей скласти відповідний план для свого організму;
  • Не ризикуючи здоров'ям планувати своє харчування;
  • Зробите зі свого тіла шикарну скульптуру атлета і т. д.

Обов'язково потрібно виділяти пункти. На підсвідомому рівні людям більше запам'ятовуються пункти з галочками. Список зазвичай привертає увагу і продає. Потім потрібно показати яскраву картинку ваших продуктів і просту фразу «введіть свій е-mail і ви зможете абсолютно безкоштовно отримати...» далі назву вашого товару. Головна фішка в тому, що ви будете залучати людей і «захоплювати» їх увагу за рахунок слів «Безкоштовно» або «До кінця акції залишилося...".

Процес створення лендінга можна умовно розділити на кілька етапів:

  1. Визначення цілей;
  2. Унікальний дизайн, який концентрує увагу відвідувача на головну інформації;
  3. Засоби інтернет-маркетингу, які будуть використовуватися для конкретної сторінки.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 32)

КОМЕНТАРІ