«Усі телефони працюють, чернівчан просимо телефонувати за звичними для них стаціонарними номерами 15-80 та 588-888 або з мобільних телефонів – за номерами 050-222-1580, 096-222-1580», – повідомила керівник муніципального контакт-центру Уляна Москалюк.
Вона підтвердила,що через технічні проблеми у інтернет-провайдера, який забезпечує роботу системи муніципального контакт-центру , справді цього місяця двічі – 2 та 13 листопада були перебої під час реєстрації заявок мешканців за телефонами 15-80 та 588-888, але провайдер в обох випадках поновив роботу системи упродовж кількох годин.
Керівник контакт-центру закликав представників цього Інтернет-видання спростувати неправдиву інформацію, яка вводить в оману чернівчан, для яких важливо оперативно зробити заявку щодо усунення аварійної ситуації в інженерних мережах чи вирішення іншої проблеми.
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Капітальний ремонт області ...
Наступна новина: Поддон,как средство ...