Після скарги пасажира Житомирська ОДА перевірить маршрут на організованість роботи

Після скарги пасажира Житомирська ОДА перевірить маршрут на організованість роботи

16.11.17 12:16 0 770
До управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму облдержадміністрації надійшло звернення від пасажира про конфліктну ситуацію на маршруті Радомишль-Житомир.

З'ясовували обставини 15 листопада, у Житомирі за участю представників управління, пасажира, перевізника, водія, представників автостанції та Укртрансбезпеки.

Пасажир розповів, що купив квиток на маршрут заздалегідь, на день раніше, у якому було вказано 14 місце. У день відправлення контролер повідомив, що це місце «стояче». На автостанції зав'язалася конфліктна ситуація. Натомість у квитку неправильно вказано номер телефону перевізника та номер маршруту.

— Начальник управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму ОДА Роман Крисюк звернувся до водія і наголосив на поведінці стосовно пасажирів: «Ви маєте коректно ставитися до всіх пасажирів. Бо ви працюєте на них, завдяки їм ви отримуєте зарплату. Ви повинні були розібратися з цією ситуацією».

За словами Романа Крисюка, через тиждень працівники управління разом з Укртрансбезпекою перевірять, як організований процес перевезення на маршруті.

— «Законодавством чітко визначено порядок перевезення. За тиждень ви маєте провести відповідну роботу, відвідати автостанцію, перевірити, яку інформацію вибивають на квитку, номер телефону, маршруту. За тиждень ми перевіримо, як ви виправили недоліки. І продумайте той момент, щоб збільшити пасажиромістскість або додати рейс на найбільш завантажений день», – зазначив Роман Крисюк, звертаючись до перевізника.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Волинській області ...
Наступна новина: Водій,який збив насмерть ...

КОМЕНТАРІ