Офіційне працевлаштування та конкурентну заробітну плату пропонує Агенція майбутньому працівнику.
Основні вимоги:
* вільне володіння англійською мовою (письмовою та усною);
* магістерський диплом в престижному університеті, бажано у сфері маркетингу/PR, лінгвістиці або з подібною кваліфікацією;
* відмінні навички нетворкінгу та комунікації;
* відмінні навички презентації;
* спроможність працювати під тиском та вкладатися у граничні терміни;
* можливість працювати незалежно та як частина команди;
* досвідчений користувач PC та офісного обладнання;
* здатність до інновацій;
* відкритість до співпраці з громадським сектором.
Завдання, які виконуватиме PR-менеджер Агенції:
* управління (підготовка драфтів та організація) доповідями та презентаціями;
* координація спеціальних івентів таких як панельні дискусії, можливості для виступу спікерів (семінари, прийоми, колективні спортивні заходи) для потенційних інвесторів та керівників Агенції;
* укладення та оновлення маркетингових матеріалів, включаючи профілі практик, резюме, профілі співробітників агенції та презентацій в PowerPoint;
* здійснення пошуку перспективних партнерів, індустрій, ринків, інвестиційних можливостей;
* встановлення та поглиблення відносин з бізнес-середовищем, фасилітація знайомств між менеджерами та цільовими групами/персоналіями;
* координація публічних відносин та можливостей для публічних виступів для керівників агенції;
* ведення перемовин з медіа, недійне супроводження новин про Агенцію та події, включаючи написання прес-релізів;
* підтримка веб-сайту Агенції, включаючи регулярні оновлення;
* підтримка відносин із залученими дизайнерами, креативними агенціями та РІА.
Крім цього, PR-менеджер постійно знаходитиметься у м. Житомир та матиме можливість працювати в динамічному, західно-орієнтованому середовищі.
Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: LeoSport: Тренажеры на ...
Наступна новина: Цветки бессмертника — ...