Відгуки про інтернет-магазини: Що потрібно знати?

Відгуки про інтернет-магазини: Що потрібно знати?

21.11.17 13:54 0 1078

У 2016 році дослідницька компанія Nielsen зафіксувала, що рівень довіри росіян до відгуків про товари і компанії в інтернеті знизився і склав 65 %. Незважаючи на те, що дослідження за нинішній рік ще не проведено, з великою часткою ймовірності можна стверджувати: що зниження довіри продовжиться. Причини цього досить очевидні. Все більше людей розуміє, що відгуки далеко не завжди пишуться реальними клієнтами, часто вони проплачені і не несуть ніякої реальної інформації. Але, на жаль, навіть 65-відсотковий рівень довіри виглядає завищеною цифрою.

Багато людей, хоча і розуміють, що відгуки можуть бути фальшивими, не усвідомлюють, наскільки далеко просунулися технології подібних фальсифікацій, і вважають, що можуть відокремити справжні відгуки від написаних під замовлення. Реальність, на жаль, набагато сумніша. У цій статті ми розповімо докладніше про дану проблему і спробуємо розвіяти ілюзії тих, хто вважає, що «мене ніхто не обдурить» і допоможе нам в цьому головний редактор порталу https://webproverka.com (до речі, тут можна знайти реальні відгуки про веб-сайти).

Ілюзія No1. Фальшивий відгук можна виявити за змістом і стилем

«Люди більше довіряють відгуками, які були написані простою розмовною мовою, що містять аргументи з конкретного питання. Відгук має бути не анонімним та max конкретним».

Здогадалися, що це? Це короткий зміст будь-якої статті про те, як правильно фабрикувати відгуки. Сьогодні копірайтери (вірніше, люди, які невідомо чому зараховують себе до цієї професії) досягли істинного майстерності в цій справі. Ім'я автора, аргументи, граматичні помилки і навіть мат, надрукований КАПСЛОКОМ, більше не є гарантією того, що ви читаєте думку реальної людини. Підробляється все, і навіть посилання на аккаунт автора в соціальній мережі не є вагомим доказом. Вже давно навчилися робити фейкові сторінки, які не відрізняються від сторінок реальних людей.

Ілюзія No2. Незалежні відгуки на "вільних" веб-ресурсах

Користувач інтернету не довіряє відгуками, які розміщеним на офіційному ресурсі компанії, оскільки вона точно не допустить нічого поганого на власному сайті. Клієнт думає, що для отримання об'єктивної інформації треба йти на сторонні сайти, які не модеруються цією організацією, але це пастка.

Велика кількість майданчиків, позиціонуючих себе в якості «незалежних», в дійсності не є такими. Вони перебувають у власності агентств, які займаються покращенням репутації фірм в Глобальній Павутині. Тут, можливо, ви знайдете негативну інформацію про цю фірму, але в невеликих кількостях. Головна мета подібних веб-ресурсів заключається в тому, щоб у людини склалося позитивне враження, і не виникло ніяких підозр в необ'єктивності.

Інші майданчики (наприклад, знаменитий yell.ru) дійсно є незалежними і навіть, навпаки, відстежують, щоб конкуренти вас не обмовляли. Вони пред'являють досить жорсткі вимоги до залишених відгуків (вони повинні бути не анонімними, довгими і аргументованими). Але, на жаль, цим компаніям теж потрібно на чомусь заробляти і, як правило, це продаж реклами на сайті. А як відомо, хто платить, той і замовляє музику.

На практиці це означає, що у тих компаній, які завели безкоштовний аккаунт на майданчику, не проходити модерацію будуть швидше позитивні відгуки. А той, хто справно платить, отримає більш лояльних модераторів, які відсіють частина негативу. З точки зору звичайного покупця така ситуація призводить до того, що ви не можете точно сказати, який майданчик незалежний, а який лояльний по відношенню до компанії.

Ілюзія No3. Авторитетні майданчики гідні довіри

Купити лояльність модераторів «Яндекс.Маркет» не реально. За дуже великі гроші, можливо, вам це і вдастся, але і це мало ймовірно. Зате можна піти інших шляхом: компанія може купити відгуки у своїх клієнтів», побіцявши їх за це знижку на слідуючу покупку.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Как правильно купить ...
Наступна новина: Изделия из стеклопластика: ...

КОМЕНТАРІ