Історія італійської взуттєвої промисловості сягає своїми витоками часів Стародавнього Риму, саме предки італійців першими в світі позначили взуття, як атрибут стилю і статусу. Плебеї могли собі дозволити лише один ремінець на сандалях, в той час як громадянам не заборонялося мати чотири. Крім того римлянам так само приписується ідея виготовлення правого і лівого черевика по різних лекалах, що в підсумку дозволило в рази підвищити комфортність взуття.
Де виготовляється справжнє італійське взуття?
На початку 20 століття, коли на зміну чисто ручній праці прийшли перші мануфактури, майстри з Італії першими в Європі почали використовувати всі переваги часткового промислового виробництва, що дозволило збільшити обсяги виготовлення взуття та поліпшити якість пошиття і вичинки матеріалів. Однак, незважаючи на схильність до новаторства, до сих пір в Італії переважають невеликі сімейні підприємства, на яких від батька до сина передаються секрети майстерності. Справа в тому, що безпосередньо Італія сьогодні шиє не більше 2 % світового обороту взуття, і це взуття класу «LUX» і «LUXURY», і їх висока собівартість не бентежить потенційних покупців.
Решта ж взуття, незважаючи на те, що йде під брендом італійських будинків мод виготовляється в країнах Азії, але з використанням італійських лекал і на обладнанні, виготовленому в Італії. Це взуття після пошиття, прибуває до Італії, де проходить сертифікацію, і лише після цього відправляється в інші країни на реалізацію. Таке «італійське взуття» досить якісне, непогано сидить на нозі, але, тим не менш, втрачає індивідуальність, яку має взуття, виконане руками справжніх італійських майстрів.
Торгові марки
Своя лінія взуття є практично у всіх модельних будинків Італії (і у Prado, і у Gucci), але італійське взуття не обмежується кричущими на весь світ іменами. Існує безліч марок італійського взуття, які відомі лише в Європі, і рідко на слуху, проте, їх продукція за якістю і красою зовсім не поступається просунутим і розкрученим брендам. Єдина відмінність в ціні! Італійське взуття без гучного імені коштує в рази дешевше, ось і вся відмінність. Такий стан речей дозволяє кожному бренду знайти свою цільову аудиторію, а покупцям не помилитися з вибором, навіть при покупці через інтернет-магазин італійського взуття. До речі, в Україні купити оригінальне італійське взуття можна в онлайн маркеті http://italishoes.com.ua.
Такі відомі бренди, як Armani і Gucci безсумнівно мають своїх шанувальників, однак, українські покупці частіше віддають перевагу менш гучним іменам і віддають перевагу: Baldinini, Aldo Brue, Giuseppe Zanotti, Pollini, останнім часом все більше споживачів звертає увагу на бренд Morena Gabrielli від італійської компанії Giovannetti SNC, який втілює в собі класичні форми, якими славиться італійське чоловіче взуття і сучасний легкий дизайн, що дає відчуття непомітної розкоші та достатку. Особливо важливо те, що лінія Morena Gabrielli виробляється безпосередньо в Італії, в невеликих майстернях Неаполя.
Купити чоловічі сандалі в прекрасному італійському виконанні за цілком прийнятними цінами, можливо звернувши увагу на марку літнього взуття Bizon, яка пропонує легкі шкіряні і текстильні сандалі зі зручною анатомічною підошвою і класичним підйомом.
Цікаву лінію чоловічого італійського взуття для ділових зустрічей і урочистостей представляє практично невідома в Україні, але дуже популярна серед молодих денді Європи марка Adolfo Carli. Чоловічі черевики і напівчеревики Adolfo Carli переважно виконані в світлих і коричневих тонах з досить щільної шкіри, зі збереженням натуральних відтінків. Взуття Adolfo Carli НЕ доповнює костюм, воно, швидше є рівноправною частиною образу, яка привертає увагу і викликає інтерес до людини, що вибрала саме таку незвичайну і яскраву взуттєву пару.
Висновки
На сьогоднішній день важливо розрізняти справжнє брендове італійське взуття, що рясніє на сторінках журналів, пошите в Азії псевдобрендове «італійське взуття» і справжнє взуття з Італії, яке не потребує реклами, завдяки своїй якості та доступній ціні, у яку не закладені витрати фахівців з PR.
Італійське взуття, на думку експертів, ще довгий час буде зберігати лідируючу позицію у взуттєвій світовій індустрії, і диктуватиме всьому світу нові тенденції в матеріалах, колодках і особливо зовнішніх естетичних елементах.