Головна Мапа сайту RSS-експорт додати новину
 
про нас регіони вхід
Волинь | Закарпаття | Івано-Франківщина | Львівщина | Рівненщина | Тернопільщина | Буковина
Економіка | Політика | Суспільство | Культура | Наука/Освіта | Спорт | Релігія | Здоров'я | Кримінал | Надзвичайні події | Інші події | Шоу-бізнес

Чернігів проводить маркентингове дослідження іміджу міста та пропонує приз - романтичний weekend на двох

11:30
23.11
З 1 листопада Чернігів проводить друге маркетингове дослідження свого іміджу. Впродовж двох з половиною місяців до 14 січня серед гостей міста проводитиметься опитування за допомогою анкет face-to-face, які складені трьома мовами (українською, англійською та російською). Анкети розповсюджуються серед гостей міста в чернігівських готелях, ресторанах, музеях, на головних туристичних локаціях та торгових центрах міста. Використовується також і онлайн-версія через мережу Інтернет.

Анкета розроблялася управлінням культури та туризму Чернігівської міської ради спільно з Чернігівським національним технологічним університетом. У ній враховані основні питання, які допоможуть визначити ставлення туристів до Чернігова.

Заповнюючи анкету, іноземні та українські туристи стають учасниками розіграшу романтичного уїк-енду в Чернігові на двох осіб. На переможців чекає безкоштовне проживання в тризірковому або чотиризірковому готелях у центрі міста, романтична екскурсія містом легенд, смачна вечеря та інші приємні сюрпризи.

Підсумки розіграшу будуть оголошені після 1 лютого 2018 року.

Для заповнення анкети потрібно перейти за посиланням:

https://docs.google.com/.../1FAIpQLSc1u79floNN8F63iy.../viewform

За інформацією управління культури та туризму міської ради, цим анкетуванням зацікавилися також у Полтаві, яка збирається перейняти досвід Чернігова. Анкетування дає можливість вивчити туристичні потоки до Чернігова, думку туристів про наше місто, їх враження та побажання. Важливим є також фактор згуртування представників туристичного бізнесу міста та сприяння його подальшому розвитку.

На вже опитані 311 гостей міста, з них: 62 особи пройшли анкетування в онлайн-режимі, 143 опитування провели серед туристів у місті студенти кафедри маркетингу ЧНТУ, решта респондентів заповнили анкети, запропоновані їм у готелях, кафе, музеях та інших туристичних закладах Чернігова.

Прес-служба Чернігівської міської ради



Наступна новина: До Дня Гідності і Свободи у Житомирі згадували революції в Україні за останні 100 років.
Попередня новина: Очільник Тернополя та голова Держказначейства взяли участь у науково-практичній конференції
Поточний рейтинг: 3
1 2 3 4 5
Переглядів: 233

Сьогодні читають

00:59 15.12 Штемпельная краска для печатей и штампов
01:01 15.12 Косметолог - помощник,который сохранит и преумножит красоту
00:58 15.12 Ингаляции с Лазолваном: эффективная терапия
12:16 15.12 Надежные генераторы с возможностью временного пользования
12:18 15.12 Товары высокой значимости

Коментарі

Кількість коментарів: 0

Додати коментар
Псевдо:
Введіть текст коментаря:

Введіть код захисту
Більше новин
Рекомендуємо :: ::
Інші новини:
- Україна
- Світ
- Актуальне
- Рейтинг новин
- Найкоментованіше
- Популярне
Інші регіони
- Центр
- Північ
- Південь
- Захід
- Схід
Також дивіться
- Бліц-опитування
- Інформаційні партнери
- Висловіть думку
- Персона
- IT-новини
- Лист читача
- Останні коментарі



Rambler's Top100

Всі права застережено. Власниками матеріалів, розміщених на сайті є їх автори. При публікуаванні матеріалів з сайту, посилання на УкрЗахідІнформ (у випадку публікуванні в інтернеті - відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці або заголовку на http://uzinform.com.ua/) або на джерело, вказане в матеріалі, обов'язкове. Якщо автор не згідний з розміщенням матеріалу на УкрЗахідІнформ, при першому ж повідомленні адміністрації сайту по адресі webmaster@uzinform.org.ua, матеріал буде вилучено. Редакція не завжди поділяє думку авторів матеріалів, розміщених на ресурсі.
© 2008-2013 УкрЗахідІнформ
Розробка APGroup