З початку року до відділу звернень громадян Чернівецької міської ради надійшло 5919 звернень

З початку року до відділу звернень громадян Чернівецької міської ради надійшло 5919 звернень

26.11.17 08:01 0 586
З них 3840 заяв, скарг та пропозицій гомадян. На електронну пошту було надіслано 544 звернення, з них 350 – це електронні петиції. На гарячу лінію Кабінету Міністрів України надійшло 1472 звернення.

Через органи влади, включаючи гарячу лінію Кабінету Міністрів України надійшло 308 звернень (обласна державна адміністрація – 260, обласна рада – 15, прокуратура області – 11, прокуратура міста – 22).

Окрім того, надійшло 85 адвокатських запитів, 339 депутатських звернень (від народних депутатів – 127, депутатів обласної ради – 6, депутатів міської ради – 206), 324 запити на публічну інформацію. На особистому прийомі Чернівецького міського голови Олексія Каспрука побувало 303 громадяни, заступника міського голови Володимира Середюка – 96, заступника міського голови Олександра Паскаря – 4.

На платформу “Відкрите місто” від початку впровадження надійшло 1647 звернень. З них 1409 вирішених і заархівованих, 12 вирішених та закритих, в роботі – 278.

З моменту впровадження у 2015 році електронних петицій надійшло 1034, з них 217 набрали більше 250 голосів. На 212 таких петицій вже опубліковано відповіді.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Рівненській області ...
Наступна новина: На Волині в підпільних ...

КОМЕНТАРІ