Якою має бути візитка ділової людини?

Якою має бути візитка ділової людини?

27.11.17 17:56 0 1363

Кожен бізнесмен має вміти себе правильно презентувати для потенційних ділових партнерів. І незамінним помічником в цьому виступає візитка. Далі, ми поговоримо про те, якою вона має бути і розповість нам про це співробітник типографії "РекламаПринт": https://rmprint.com.ua/vizitki/, в якій безпосередньо можна замовити оперативний друк візиток в Києві.

Візитка є невід'ємним атрибутом ділового спілкування між партнерами по бізнесу. Саме з обміну ними і починається 1-ий діловий контакт. На ній повинні бути нанесені такі дані, як:

  • ПІП;
  • назва компанії;
  • поштова адреса;
  • посада;
  • і номер телефону.

Якою має бути візатна картка?

Бажано, щоб візитка була стандартного розміру (90 * 50мм) і легко вміщалася в звичайну візитницю.

Шрифт ділової візитки повинен легко читатися, також необхідно відмовитися від курсивних креслень і хитромудрих декоративних шрифтів.

Настійно не рекомендується перевантажувати ділові візитки різними картинками, написами або афоризмами. Яскраві екстравагантні картки нехай залишаться надбанням людей креативних професій, таких як художник або рекламний агент.

Традиційно, логотип компанії повинен знаходитися в лівому верхньому куті візитної картки, в рідкісних випадках замість логотипу може бути розміщена фотографія власника.

Мова

Найчастіше ділові візитки друкують на рідній мові країни, в якій проживає власник. Якщо Ви збираєтеся відвідати зарубіжну країну, то обов'язково надрукуйте візитні картки на мові країни, в яку Ви збираєтеся поїхати. Також в діловій практиці допустимо друкувати візитки на англійській мові, адже вона вважається міжнародною. Іноді роблять двомовні візитки (з лицьового боку друк на рідній мові, а на звороті - англійською). Такий варіант допустимий, але краще, якщо у Вас є можливість, трохи доплатити і зробити собі обидва варіанти візитних карток.

На діловій візитці потрібно розміщувати тільки необхідну інформацію. Візитна картка ділової людини не повинна бути дуже яскравою і викликаючою, не потрібно ніяких рамок і візерунків. На сьогоднішній день, друкарні пропонують найширше різноманіття колірної гами, а також виготовлення візиток з пластмаси, металу і шкіри. Але в діловому бізнес етикеті не прийнято відходити далеко від чорно-білої гами.
Краще сконцентрувати свою увагу на якості паперу, він повинен мати щільність не нижче 300г / м2. Крім того, не бажано робити візитки на глянцевому папері.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Наступна новина: Магнітно-резонансна ...

КОМЕНТАРІ