Міська рада затвердила «Програму забезпечення діяльності комунального підприємства “Муніципальна варта” Чернігівської міської ради на 2018-2020 роки»

Міська рада затвердила «Програму забезпечення діяльності комунального підприємства “Муніципальна варта” Чернігівської міської ради на 2018-2020 роки»

02.12.17 13:28 0 545
На пленарному засіданні 25 сесії Чернігівської міської ради VII скликання депутати проголосували за «Програму забезпечення діяльності комунального підприємства “Муніципальна варта” Чернігівської міської ради на 2018-2020 роки».

Даною програмою передбачено виділення коштів в сумі 14 млн 624 тис грн на діяльності КП «Муніципальна варта» на наступні 3 роки. Заплановані витрати по роках: 2018 рік – 4 млн 490 тис грн, 2019 рік – 4 млн 932 тис грн, 2020 рік – 5 млн 201 тис грн.

Фінансуванням цієї програми передбачено покриття витрати на заробітну плату, на оплату послуг (страхування, обслуговування автотранспорту, послуги зв'язку), паливно мастильні матеріали, демонтаж гаражів та інше.

Зокрема на наступні 3 роки для демонтажа тимчасових металевих гаражів по місту за цією програмою буде виділено 1,8 млн грн.

Як повідомляв на черговому засіданні виконкому начальник КП «Муніципальна варта» Віталій Хрустицький, на даний час демонтаж одного гаражу коштує 1334 грн. У цю суму коштів включається оплата послуг крану, слюсарів, евакуатору та вартість спеціальних наліпок. Станом на 59 гаражів уже демонтовано.

Планується, що дана програма дозволить забезпечити ефективність роботи з профілактики та попередження правопорушень у сфері благоустрою; забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м. Чернігова, забезпечення виконання законодавства в сфері екологічної безпеки, боротьби зі стихійної торгівлею, роботи з профілактики правопорушень.

Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: 19 грудня у Тернополі ...
Наступна новина: Чернівці: Електронна ...

КОМЕНТАРІ