Іміджмейкер,стиліст,імідж-консультант: Хто це такі?

Іміджмейкер,стиліст,імідж-консультант: Хто це такі?

03.12.17 01:11 0 2542

Відносно недавно з'явилися новомодні професії, про які раніше ніхто не чув. Як би не називали майстрів (стилісти, іміджмейкери та ін.) - їх професійні завдання включають створення зорового образу, презентація клієнта в соціумі. Рекламуючи послуги, стиліст створює неповторний образ, досягає досконалості та дарує внутрішню гармонію.

Стиліст

Поле роботи стиліста  - це фактура (об'єкт). Фактурою називають людину, враховуючи її зовнішні дані, стиліст створює різні образи. Дивлячись на одну фактуру, майстер може відразу помітити, що образ, який стоїть перед ним, нічим не привабливий, він не заслуговує на увагу, а в іншому випадку створить образ жінки-вамп або а-ля Твіггі.

Сьогодні порад стиліста, частіше всього, потребують різноманітні знаменитості: зірки естради, шоу бізнесу, телевізійні ведучі, політики та публічні люди. До кола його професійних обов'язків входить: створення образу для модних показів, рекламних роликів, глянцю. Основне завдання професіонала - створити ефектний образ, здатний миттєво запам'ятатися.

Локальні стилісти виконують лише одну функцію. До них відносяться:

  1. стиліст-перукар, який працює з волоссям;
  2. стиліст-візажист, який створює макіяж.

Зустрічаючись зі стилістом, доречно буде у нього запитати: "В якій сме сфері ви є фахівецем?", адже він може бути або просто "стиліст" або "зокрема".

Іміджмейкер

Це професіонал по роботі з образами. Його обов'язок - "продати" свого клієнта, щоб його захотіли "купити" оточуючі. Робота іміджмейкера і маркетолога тісно переплітаються. Спочатку вивчається ринок, далі визначається смак споживача. Оригінально оформляється товар, після чого "подається", привертаючи увагу цільової аудиторії, змушуючи її "відкрити" гаманці.

Робота іміджмейкера створити чіткий образ, який відповідає перевагам виборця. З його допомогою політик знає, посміхатися йому або бути серйозним, надіти джемпер або піджак, віддати перевагу яскравому або приглушеному гардеробу. Азбука іміджмейкера - візуалізувати образ, що впливає на людське сприйняття.

Стиліст-іміджмейкер

Цей спеціаліст об'єднує в роботі два підходи. Зіставляючи мета клієнта і його зовнішні дані, він створює індивідуальний образ, здатний не тільки прикрасити людини, але і допомогти їй досягти кар'єрного росту. Девіз іміджмейкера звучить так: "Підходящий одяг стимулює досягнення поставлених цілей".

Імідж-консультант

З назви стає зрозумілим, що даний майстер не несе повної відповідальності за кінцевий результат. Також імідж-консультант не веде клієнта до надвисот, він лише консультує, підбиваючи клієнта до вирішення поставлених завдань, усуваючи проблеми. Свого роду - це легкий поверхневий аналіз з готовими рекомендаціями, описаними в фаховій літературі. Незважаючи на спрощений підхід, консультувати потрібно зі знанням справи, маючи за плечима хоча б мінімальний досвід.

Рідко, але зустрічаються такі фахівці, як лукмейкери. Поле їхньої діяльності нагадує роботу стиліста, адже вони створюють візуальний образ. Практика показує, що лукмейкер - це імідж-консультант, бо їх обов'язки ідентичні.

Коротко про професії

Характеризуючи коротко сучасні професії можна сказати, що:

  • стиліст творить і грає з образами;
  • іміджмейкер - це аналітик і психолог;
  • стиліст-іміджмейкер поєднує мистецтво з наукою;
  • імідж-консультант надає побутовий сервіс.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Затверджено основні ...
Наступна новина: Натяжной потолок: Какой ...

КОМЕНТАРІ