Негативні відгуки про роботодавців? А чи так все насправді?

Негативні відгуки про роботодавців? А чи так все насправді?

07.12.17 20:40 0 1231

Ми спробуємо проаналізувати ситуацію на ринку праці по відгуках про роботодавців і відповісти вам на питання: "А чи варто вірити цим відгуками?" і допоможе нам в цьому співробітник компанії "Максі Маркетинг": https://maximarketing.com.ua/job.

Припустимо, Ви є здобувачем роботи і тільки що отримали запрошення від якоїсь компанії «Х». Що Ви зробите перш за все? Звичайно ж Ви включите свій комп'ютер, зайдете в пошукову систему і задасте питання про те, що ж являє собою ця компанія. Адже Вам обов'язково захочеться дізнатися, чи гарна це компанія, які умови праці вона надає своїм працівникам і так далі. Не сумніваємося, що перш за все Ви будете звертати увагу на відгуки працівників цієї компанії. Адже хто ще більш детально розповість про цікаві для Вас особливості роботи, як не самі її співробітники? Відразу ж хочемо попередити Вас про те, що більшість коментарів про компанію, які Ви зустрінете, будуть мати негативне забарвлення. Ось тоді Вам треба запитати: "А чи варто вірити цим відгуками?".

Експерти в сфері роботи з персоналом стверджують, що, як правило, негативні відгуки про компанії пишуть їхні колишні співробітники. У більшості випадків ці люди таким способом хочуть самоствердитися, повернути собі почуття власної значущості, яке вони втратили внаслідок втрати роботи. Так що, збираючи інформацію про своє потенційне робоче місце, Ви повинні враховувати той факт, що багато негативних коментарів про компанію «Х» є не чим іншим, як проекцією «скривджених», засмучених і зневірених людей свого власного невдалого досвіду. Таким чином, перечитування відгуків про компанії не завжди є вірним способом збору інформації. Адже якщо щось погане сталося з іншими людьми, то це не обов'язково трапитися і з Вами.

Крім бажання незадоволених співробітників повернути собі почуття власної важливості, причиною негативних відгуків про компанію може також бути відчуття гострої потреби в позбавленні від почуття провини за власні втрати і невдачі. Ця потреба частково задовольняється шляхом перекладання відповідальності на когось (наприклад, поганого начальника, або недружний колектив) або на цілу компанію, стиль її діяльності і т. д. Слід зазначити, що в більшості випадків причиною невдалої побудови кар'єри на тій чи іншій посаді є брак професійних навичок і знань, а не те, що працівник просто не сподобався роботодавцю або НЕ влився в колектив.

Дуже часто роботодавці на співбесідах задають претендентам питання про те, що стало причиною їх відходу з останнього місця роботи. Якщо кандидат починає з усіх боків обливати свою колишню компанію та її керівництво брудом, то, швидше за все, йому відмовлять у прийнятті на потрібну йому посаду. Адже люди, які переносять провину за власні поразки на зовнішні фактори, схильні запускати інтриги, поширювати негативізм, приписувати всьому, що їх оточує, погані якості. А кому потрібні такі співробітники?

Чому найчастіше в Інтернеті можна зустріти саме негативні відгуки про компанії, а не позитивні? А тому, що в людській логіці закладено правило, що потрібно обов'язково попереджати інших про існуючу небезпеку. Ось тому і виходить, що Інтернет заповнений відгуками незадоволених людей. Адже люди, яким все подобатися в своїй роботі, не будуть витрачати свій час на написання коментарів і розповідей про своїх роботодавців.

Отже, тепер Ви знаєте, що не варто вірити всім відгуками, які будуть Вам зустрічатися в процесі збору інформації про роботодавця, який Вас зацікавив. Рекомендуємо Вам звертати більше уваги на офіційні джерела, а не на неформальні офісні форуми і чати.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ