Як вже повідомлялося раніше, у Чернігові в рамках Програми підтримки малого та середнього підприємництва на 2017-2020 роки проводиться інформаційна кампанія «Чернігів, купуй рідне!». Міська Програма розроблена в тісній співпраці з підприємницьким активом міста.
У новоствореній рубриці розміщені файли із символікою цієї кампанії, які чернігівські підприємці можуть використовувати на своїх підприємствах та розміщувати на своїй продукції. Підприємці запрошуються долучитися до заходів цієї інформаційної кампанії.
Крім того, тут можна ознайомитися з роботою, товарами та послугами підприємств міста Чернігова в рамках програми "Кейси" телевізійного проекту "Срібна гривня". А у передачі "Вільний мікрофон" чернігівці розповіли про свої враження та думки про місцеві товари.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Лучанина покарали за ...
Наступна новина: Працівника Управління ...