З початку року до відділу звернень громадян Чернівецької міської ради надійшло 6189 звернень

З початку року до відділу звернень громадян Чернівецької міської ради надійшло 6189 звернень

12.12.17 09:51 0 571
З них 3996 заяв, скарг та пропозицій гомадян. На електронну пошту було надіслано 569 звернень, з них 367 – це електронні петиції. На гарячу лінію Кабінету Міністрів України надійшло 1624 звернення.

Через органи влади, включаючи гарячу лінію Кабінету Міністрів України надійшло 315 звернень (обласна державна адміністрація – 267, обласна рада – 15, прокуратура області – 11, прокуратура міста – 22).

Окрім того, надійшло 87 адвокатських запитів, 355 депутатських звернень (від народних депутатів – 129, депутатів обласної ради – 6, депутатів міської ради – 220), 333 запити на публічну інформацію. На особистому прийомі Чернівецького міського голови Олексія Каспрука побувало 316 громадян, заступника міського голови Володимира Середюка – 102, заступника міського голови Олександра Паскаря – 4.

На платформу “Відкрите місто” від початку впровадження надійшло 1647 звернень. З них 1412 вирішених і заархівованих, 18 вирішених та закритих, в роботі – 275.

З моменту впровадження у 2015 році електронних петицій надійшло 1054, з них 228 набрали більше 250 голосів. На 217 таких петицій вже опубліковано відповіді.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Володимир Гройсман: Ми ...

КОМЕНТАРІ