Нагадуємо, що міський контакт-центр Чернігова приймає всі звернення, які стосуються проблем, що виникли в будь-якій сфері житлово-комунального господарства міста.
Щоб передати звернення до контак-центру в режимі реального часу за допомогою додатку або веб-порталу користувачу першочергово потрібно зареєструватися (ця процедура робиться тільки один раз),щоб отримати доступ до Особистого кабінету. Після реєстрації користувач має змогу надіслати фото та текстове звернення, а потім в режимі online особисто слідкувати за реагуванням на них.
Як повідомила керівник колл-центру Оксана Дубровна, що за першу добу за допомогою мобільного додатку та веб-порталу до них надійшло 40 звернень, 5 з яких станом на вже виконані. Загалом середня кількість звернень, які надходять через «гарячу лінію»протягом доби, становить 420.
За допомогою додатку та веб-порталу звернення можна передавати як у текстовому вигляді, так і у вигляді фото або відео. Єдине умова - щоб розмір фото або відео не перевищував 50 Мб. Після направлення звернення оператор контакт-центру заявку отримує миттєво. Він перевіряє її на інформаційну змістовність (щоб була зазначена адреса, конкретно визначено, яка проблема). Якщо в направлену звернені не вдається зрозуміти, в чому проблема, чи не зазначена адреса - оператор контакт-центру обов'язково зв'язується з заявником за допомогою чату або телефонного дзвінка та з'ясовує всі інші деталі. Після цього він направляє звернення до компетентної комунальної служби, розповіла Оксана Дубровна.
Мобільний додаток «Call-центр CityOn. Чернігів» розроблений тапридатний для завантаження на телефони з операційною системою - iOS, Android та Windows Mobile.
Посилання для завантаження додатку:
iOS - https://itunes.apple.com/ru/app/call-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80-cityon-%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%B2/id1316383208?mt=8
Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.callcenter.chenihiv
Інструкція, як подати звернення та як зареєструвати на веб-порталі і додатку http://chmkc.com.ua/home/article/howplaceorder.
Як працює мапа звернень та на які типи розподіляються звернення читайте в нашій інформації «Сайт міського колл-центру розпочав свою роботу».
Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Управління ЖКГ міської ради ...
Наступна новина: Питання відшкодування ...