Історія культового аукціону eBay

Історія культового аукціону eBay

16.12.17 14:13 0 864

Компанія eBay - це одна з найвідоміших IT-компаній. eBay є традиційним інтернет-аукціоном (звичайно ж, традиційний він зараз, а коли він стартував, то був якраз нетрадиційним). Перш ніж досягти масового успіху, він пройшов численні труднощі.

Сьогодні навряд чи можна зустріти людину, яка ніколи не чула про даний інтернет-аукціон - місці, де можна купити все, що завгодно: від поношених майок до ексклюзивних вінтажних прикрас. Далі, ми поговоримо про історію даного онлайн-аукціону і розповість нам про це співробітник сайту big-basket.net/catalog, на якому можна переглянути товари eBay на россійській мові та безпосередньо замовити їх з доставкою в Україну.

Історія eBay

Історія данного аукціону бере свій початок в кінці 1995 року. Саме тоді світ побачив першу версію аукціону в режимі онлайн. Власник консалтингової компанії П'єр Омідьяр створив унікальний для того часу інтернет-простір.

За однією з версій, програміст Омідьяр вирішив догодити своїй дружині, у якої було вельми незвичайне хобі - колекціонування дозаторів PEZ (в інших джерелах це були упаковки з-під льодяників, а втім, це вже не має значення). Саме це бажання наштовхнуло Омідьяра на думку про створення майданчика, де його дружина могла б обмінюватися знахідками з іншими колекціонерами. Але в самій компанії eBay від цієї легенди відхрещуються, а в 2002 році і зовсім вийшла книга А. Коена «The Perfect Store», в якій легенда була розвіяна, як дим: виявляється, красиву історію про захоплення дружини програміста ще в 1997 році вигадав 1-ин з PR-менеджерів аукціону.

Але частка правди в легенді все ж є: первинна версія eBay (з назвою AuctionWeb) була задумана як хобі, яке згодом переросло в серйозний бізнес. Перша угода через аукціон компанії відбулася в перші ж дні роботи. Одні стверджують, що спершу Омідьяр виставив на продаж стару зламану лазерну указку, а інше джерело стверджує, що це був лазерний принтер, теж зламаний. Виручка від угоди склала 13 доларів і 83 центи.

Поступово онлайн-аукціон eBay набирав популярність, а з нею і нових відвідувачів, охочих позбавитися від непотрібних речей. Через два роки після першого продажу, П'єр вже по-іншому дивився на своє захоплення. Він вирішив перетворити аматорський інтернет-аукціон в повноцінний бізнес.

Цікавим є той факт, що сам Омідьяр витратив на рекламу eBay всього 30 доларів. А кількість лотів під кінець першого року вже перевищувала одну тисячу в місяць.

В 1997 році назва AuctionWeb зникла, а на зміну їй прийшла eBay. Таким чином, Омідьяр зміг прив'язати інтернет-аукціон до належної йому консалтингової компанії Echo Bay Technology Group. Але, як виявилося, домен EchoBay.com був уже зайнятий. Він належав золотодобувній компанії Echo Bay Mines. Це змусило П'єра скоротити назву веб-сайту інтернет-аукціону до eBay.com.

Успіх аукціону був забезпечений - на той момент eBay.com був єдиним майданчиком, який не брав комісії за вчинену угоду. Аналогічні проекти, як правило, брали зі своїх відвідувачів до 35 % від успішно завершеної угоди.

Саме зростання кількості угод змусило Омідьяра змінити свій погляд на eBay. До цього молодий засновник і не думав всерйоз займатися розвитком онлайн-аукціону. П'єр зрозумів, що зміг придумати і реалізувати щось актуальне. Прийнявши рішення вкласти всі сили в розвиток проекту, програміст придумує принципи, які були взяті за основу існування eBay:

  1. Свій внесок в eBay може внести кожен;
  2. Всі люди в більшості своїй добропорядні;
  3. Відкрите спілкування сприяє прояву кращих людських якостей.

Ці 3 принципи і по сьогодні є основними в роботі eBay.

Всього за декілька років своєї історії eBay досяг видимих успіхів і зміг зайняти лідируючі позиції серед інших онлайн-майданчиків США. Але разом з перетворенням захоплення в серйозний бізнес П'єр зіткнувся з серйозними проблемами: на ведення проекту були потрібні великі витрати. У зв'язку з цим Омідьяр вирішує покрити частину витрат, ввівши на eBay комісію за успішну проведену операцію. З тих пір на eBay стягується 6 % від ціни лота.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 35)

КОМЕНТАРІ