Через органи влади, включаючи гарячу лінію Кабінету Міністрів України надійшло 331 звернення (обласна державна адміністрація – 280, обласна рада – 15, прокуратура міста та області – 36).
Окрім того, надійшло 354 запити на публічну інформацію. На особистому прийомі Чернівецького міського голови Олексія Каспрука побувало 324 громадяни, секретаря міської ради – 9, заступників міського голови – 109.
На платформу “Відкрите місто” від початку впровадження надійшло 1740 звернень. З них 1431 вирішене і заархівоване, 18 вирішених та закритих, в роботі – 279.
З моменту впровадження у 2015 році, надійшло 1078 електронних петицій , з них 234 набрали більше 250 голосів. На 230 таких петицій вже опубліковано відповіді.
На виконання Закону України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та вимог Системи управління якістю посилено контроль за виконанням доручень, вирішенням порушених у зверненнях громадян питань, за проведенням особистого прийому громадян. Міською радою через відділ звернень громадян міської ради проводиться аналіз звернень громадян з метою вивчення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують постійного вирішення. Також відділом звернень громадян міської ради налагоджено дієвий контроль за термінами та якістю розгляду звернень громадян, депутатських звернень в усіх виконавчих органах міської ради.
Детальний звіт відділу звернень громадян Чернівецької міської ради:
Звіт Відділ звернень
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Тернопілля: два класи ...
Наступна новина: На Тернопіллі в обласній ...