Головна Мапа сайту RSS-експорт додати новину
 
про нас регіони вхід
Волинь | Закарпаття | Івано-Франківщина | Львівщина | Рівненщина | Тернопільщина | Буковина
Економіка | Політика | Суспільство | Культура | Наука/Освіта | Спорт | Релігія | Здоров'я | Кримінал | Надзвичайні події | Інші події | Шоу-бізнес

Міський телеканал "Новий Чернігів" готується до мовлення в цифровому форматі

08:41
10.01
Чернігівський муніціпальний телеканал працює в місті з грудня 91-го року. З 94 року має назву „Новий Чернігів”. Раніше телеканал мовив 17 годин на добу в обласному центрі, останні 12 років — 7 годин на добу і покриває 85 % території області. Крім того телеканал ретранслюють кабельні оператори, які мають 100 тисяч абонентів.

Про основні підсумки 2017 року та перспективи розвитку комунального телеканалу в 2018 році інформувала на розширеній міській нараді директор підприємства Ольга Капустян.

2018 рік має стати переломним, вагомим в історії телеканалу. Планується отримання ліцензії на право мовлення в цифровому форматі 24 години на добу. Це відкриває нові перспективи для колективу і громади.

Для телеканалу:

— Розширення штату, пошук і виховання нових професійних журналістів, ведучих, телеоператорів, інших творчих і технічних спеціалістів;

— Створення нових ефірних проектів;

— Освоєння нової ефірної сітки на 24 години щодоби;

— Відхід від часових обмежень при веденні актуальних ток-шоу, інших програм у прямому ефірі (наприклад, як важко було підлаштовуватися під наш обмежений ефір колегам з інших регіонів при проведенні телемостів у прямому ефірі);

Все це передбачає координально новий підхід до організації виробничого процесу, навчання персоналу, вдосконалення технічної бази, в тому числі придбання обладнання для переходу з аналогового тракту на цифровий в середині апаратно-студійного блоку телекомпанії та технічних засобів для доставки сигналу до телевежі (Чернігівської філії концерну РРТ).

Аудиторія, в свою чергу, отримає:

— повноцінний муніципальний телеканал з добовим мовленням;

— нові проекти, більше можливості брати в них участь;

— розміщення замовних матеріалів, в тому числі реклами, в більш широкому діапазоні

— online трансляцію протягом 24 годин на добу замість кількох годин;

Дослідження розміру аудиторії на прикладі найбільш рейтингового продукту будь-якого ЗМІ — новин.

Телебачення залишається головним джерелом новин як на загальнонаціональному, так і регіональному рівні. На регіональних телеканалах новини дивляться порядка 40%, на інтернет-сайтах — 31%.

Щороку зростає частка інтернет-користувачів. На кінець 2017 року вона складає 77% населення України, з них 58% користуються інтернетом щодня. В містах ці показники значно вище. Телеканал „Новий Чернігів” минулого року оновив свій сайт згідно з сучасними технічними умовами, новітніми тенденціями і планує в цьому році зв'язати його з інтернет-ресурсом міської ради (такими, як основний сайт міськради, туристичний сайт).

Після запровадження обмеженого доступу до ряду російських Інтернет ресурсів, значно скоротилася аудиторія російських соціальних мереж – Одноклассники та Вконтакте, відповідно, частка тих, хто використовує ці мережі для отримання новин також знизилась.

Крім цього, спостерігається зниження рівня користування мережею Twitter порівняно з даними минулого року. Аудиторія користувачів Facebook значно зросла: з 27% у 2015 році до 43% у 2017. Значно збільшилась вона і на сторінці „Телеканал „Новий Чернігів” на ФБ. Тут ми розміщуємо оперативну інформацію та зйомки, цікаві для громади, до виходу в ефір, анонсуємо авторські проекти, прямі ефіри і т.ін.

Відсоток респондентів, які користуються Facebook для отримання новин, поміж інших соціальних мереж, істотно зріс з 2015 року: з 12% до 31% у 2017 році.

У листопаді минулого року прийнята новаПРОГРАМА підтримки та розвитку підприємства в період провадження цифрового мовлення на 2018-2020 роки. Основне навантаження, в тому числі фінансове, передбачено на цей рік, на три роки — 13 млн. з бюджету, 7 млн.800 тис. грн. — власні кошти підприємтсва.

Окрім революційних кроків у розвитку муніціпального телеканалу цей рік передбачає серйозну підготовку до презедентських і парламетських виборів. В інформаційному просторі ми зможемо відчувати підготовку вже в цьому році, особливо в другій його половині. Завдяки цьому, а також іншій системній роботі, телеканал планує суттєво збільшити свій дохід рекламних послуг і процент самоокупності.

- Я зупинилася на основних етапах діяльності нашого підприємства в цьому році і тенденціях розвитку мас-медійного ринку. Зрозуміло, що муніципальний телеканал і надалі працюватиме в інтересах чернігівської громади. Нема напрямку діяльності, тем, які б були поза уваги нашого телеканалу. Вдячна всім за розуміння, участь в піготовці новин і передач, коментарі та роз'яснення журналістам і глядачам. Запрошую до участі в наших проектах — існуючих і нових. І дивіться нас в ефірі, підписуйтесь на телеканал „Новий Чернігів” у соцмережах - сказала Ольга Капустян.

Прес-служба Чернігівської міської ради



Наступна новина: На Тернопіллі головні виклики для Уряду у 2018 році - продовження реформ системи охорони здоров'я,освіти,митниці
Попередня новина: За останній тиждень у Чернівцях народилося 92 дитини
Поточний рейтинг: 3
1 2 3 4 5
Переглядів: 98

Сьогодні читають

12:23 23.01 Бутлегер - интернет магазин самогонных аппаратов
16:41 23.01 Найбільш часті поломки iPhone 5s
15:28 23.01 Ассортимент современных тканей
16:58 23.01 Чим відрізняється вечірня сукня від коктейльної?
16:49 23.01 Затеяли ремонт – как не ошибиться с выбором обоев?

Коментарі

Кількість коментарів: 0

Додати коментар
Псевдо:
Введіть текст коментаря:

Введіть код захисту
Більше новин
Рекомендуємо :: ::
Інші новини:
- Україна
- Світ
- Актуальне
- Рейтинг новин
- Найкоментованіше
- Популярне
Інші регіони
- Центр
- Північ
- Південь
- Захід
- Схід
Також дивіться
- Бліц-опитування
- Інформаційні партнери
- Висловіть думку
- Персона
- IT-новини
- Лист читача
- Останні коментарі



Rambler's Top100

Всі права застережено. Власниками матеріалів, розміщених на сайті є їх автори. При публікуаванні матеріалів з сайту, посилання на УкрЗахідІнформ (у випадку публікуванні в інтернеті - відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці або заголовку на http://uzinform.com.ua/) або на джерело, вказане в матеріалі, обов'язкове. Якщо автор не згідний з розміщенням матеріалу на УкрЗахідІнформ, при першому ж повідомленні адміністрації сайту по адресі webmaster@uzinform.org.ua, матеріал буде вилучено. Редакція не завжди поділяє думку авторів матеріалів, розміщених на ресурсі.
© 2008-2013 УкрЗахідІнформ
Розробка APGroup