Історія автомобільних шин

Історія автомобільних шин

15.01.18 18:11 0 1068

Важливість автомобільної шини для галузі автомобілебудування незаперечна. Шини забезпечують плавність ходу, швидкість, безпеку, прохідність і комфорт. Це автомобільне доповнення еволюціонувало разом з автомобілем, і зіграло важливу роль в розвитку автомобілебудування. Далі ми розглянемо самі цікаві моменти з історії шин і розповість нам про них співробітник інтернет-магазину https://www.mobilshina.com.ua/, в якому безпосередньо можна купити шини в Україні.

Удосконалити колесо намагалися з самого моменту його винаходу. Перші дерев'яні колеса при зіткненні з дорогою швидко руйнувалися. Їх придумали зміцнювати за допомогою сталевого обода. Ідея зробила колесо міцнішим, але жахливий гуркіт і жорсткість руху залишилися проблемою на багато років.

Першим винахідником шини прийнято вважати англійця Роберта Томсона. В середині 18 століття він запатентував свій винахід - камеру зі шматочків шкіри, з'єднаних заклепками. Однак його інновація не отримала практичного застосування - даною розробкою просто ніхто не зацікавився.

Другим винахідником шини став також житель Туманного Альбіону - Джон Данлоп (звичайний ветеринар). Він жив в кінці 18 століття - в цей час велосипед вже набув широкого поширення. Син ветеринара ніяк не міг навчитися їздити на цьому вельми жорсткому залізному коні. Тоді Данлоп зробив обручі зі звичайного поливального шланга і закачав в них повітря. Результат просто вразив самого винахідника і всіх його знайомих. В результаті, в 1888 році Джон Данлоп отримав патент N 10607 на свій «пневматичний обруч», який міг застосовуватися для транспортних засобів.

У 19 столітті кілька винахідників намагалися доопрацювати шину. У 1890 році молодий інженер Чарльз Кінгстон Уелтч відділив покришку від камери. Процес відбувався за допомогою кілець виготовлених з дроту, які були затиснуті в обід, а через деякий час обіду надали деяке поглиблення по центру.

Трохи пізніше англієць Бартлетт і француз Дідьє запропонували способи монтажу і демонтажу шин.

Все це послужило ідеєю застосування шини в автомобільній промисловості. Першими автомобілі «взули» брати Андре й Едуард Мішлени. Так, саме їх ім'ям названа марка одних з найякісніших шин в сучасному світі.

Вперше пневматичні шини були надіті на автомобіль Peugeot. Нововведення забезпечувало автомобілю плавний і м'який хід, поліпшену керованість і більш тривалу експлуатацію коліс і самого автомобіля. Однак міняти такі шини було неймовірно складно і довго.

Брати Мішлен стали відомими, коли 1985 році спорткар, взутий в їх шини, успішно пройшов гонку протяжністю 1200 км. З цього ж часу автомобілі з шинами на колесах стали вважатися загальноприйнятою нормою.

У 50-ті роки «Мішлен» вже була повноцінною компанією. В цей час в обіг вперше були введені радіальні шини. Винахід мав пояс, виготовлений з металокорду. З цього часу шини стали ділити на зимові та літні, з'явилася можливість виготовляти безкамерні шини. Також було створено безліч експериментальних покришок - різних розмірів і з різним малюнком протектора.

З 1970 року шинна промисловість розвивалася все стрімкіше, і грамотних виробників шин з'являлося все більше. Це і призвело до сьогоднішньої різноманітності - адже в наші дні шини можна підібрати під будь-яку погоду, тип дорожнього покриття і навіть манеру їзди.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ