Як і чому працюють купони на знижку?

Як і чому працюють купони на знижку?

18.01.18 17:26 0 1000

Мабуть кожна людина чула про купони на знижку та дисконтні картки, але не всі знають що це таке і як вони працюють. Спробуємо розібратися на конкретному прикладі і допоможе нам в цьому головний редактор сайту безкоштовних купонів в Києві.

Уявімо середньостатистичну людину, яка щодня проходить один і той же шлях за звичним маршрутом: дім-робота-дім. У її житті часто трапляється так, що вдома закінчується пральний порошок, зубна паста або засіб для миття посуду.

Людині пощастило - на її шляху є 2 магазини побутової хімії та косметики. Одна магазин (назвемо його А), розташований прямо біля будинку, а другий (Б) - знаходиться через дорогу. Було б логічно припустити, що людина, що повертається додому після роботи, вибере магазин А, тим більше, що ціни на деякі категорії товарів в цьому магазині нижчі, ніж в далекому. Але ні! Він доходить до перехрестя, стоїть на світлофорі, чекає зеленого сигналу і йде в магазин Б. І так вона робить кожен раз, коли у неї виникає потреба у побутовій хімії.

Робить вона це з однієї простої причини - в магазині Б діє акція, в рамках якої покупець отримає кілька купонів на знижку в 20 % або зарахує на свій рахунок бонуси, які можна буде використовувати при наступній покупці. Купони дозволяють економити гроші, що приносить покупцям позитивні емоції. Таким чином, з часом звичайні відвідувачі перетворюються в лояльних клієнтів, і все завдяки купонах.

У чому підступ? Купони дають споживачам лише ілюзію економії. Фактично, вони змушують витрачати більше грошей. Але, незважаючи на це, середньостатистична людина все одно раз по раз переходить дорогу і йде в магазин Б.

Написане вище - реальний приклад того, наскільки потужною силою утримання клієнтів володіють дисконтні купони. Крім того, за допомогою купонів можна просувати нові продукти, отримувати відгуки та думки цільової аудиторії і залучати нових клієнтів.

Основні переваги купонів

Купони на знижку дозволяють:

  • підвищувати лояльність і утримувати клієнтів;
  • просувати новинки;
  • залучати нових споживачів;
  • мотивувати споживачів до повторних покупок;
  • тестувати нові продукти;
  • отримати зворотній зв'язок для розвитку стратегії маркетингу.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Спецодежда для охраны
Наступна новина: Як вибрати хорошу зимню ...

КОМЕНТАРІ