Щоб робота співробітників в офісі була найбільш ефективною і приносила компанії максимум користі, слід врахувати ряд характеристик при покупці столів, стільців, шаф і безлічі інших додаткових елементів. Але виникає логічне питання: "Як правильно вибрати офісні меблі?". Спробуємо розібратися.
Офісні меблі: Основні моменти, на які слід звернути увагу при підборі
При підборі меблів для офісів слід звернути свою увагу на наступні моменти:
- Стиль виконання. Виробники випускають серії з кабінетами для керівників, де є повний набір меблювання самого кабінету. Для менеджерів, операторів, бухгалтерів, економістів та інших категорій співробітників пропонується універсальні меблі для офісу, які при необхідності вдасться без проблем доповнити певними предметами, виконаними в тому ж стилі;
- Ергономічність. Цей параметр дозволяє зробити акцент на зручності меблів та її привабливості з точки зору одержуваної користі для здоров'я людей (стільці та крісла з ортопедичною спинкою, столи, що дозволяють працювати за ними, не нахиляючись вперед). Вибираючи крісло, правильно буде сісти в нього і перевірити його комфорт;
- Надійність. У числі співробітників можуть виявитися люди з великою вагою та нестандартною комплекцією. Спеціально для них меблі не купуються, тому спочатку слід орієнтуватися на міцність і стійкість столів і стільців. Купуйте лише стільці і крісла, що витримують вагу до 120 кг;
- Безпека. Екологічно чисті матеріали, що застосовуються при виробництві меблів, відсутність гострих кутів, антиковзні елементи дають можливість в спокої перебувати на робочому місці. Крім того, меблі повинні відповідати вимогам пожежної безпеки;
- Мобільність. Громіздкі меблі незручні при первинній установці, в період проведення ремонту та в разі переїзду в новий офіс. Набагато краще вибрати меблі для офісу з невеликою вагою. Підійдуть розбірні модулі, що дозволяють швидко виконати збирання-розбирання. Зверніть увагу, що не всі види меблевих кріплень допускають багаторазове розбирання меблів, гнізда в місцях з'єднань розхитуються, при цьому меблі втрачають жорсткість і надійність. У разі передбачуваних переїздів або частого переміщення елементів меблів з одного приміщення в інше, придбайте меблі, зібрані за допомогою мініфіксів;
- Зносостійкість. Предмети робочого інтер'єру купуються не на рік і не на два, тому вони повинні бути виготовлені з матеріалів, що витримують тривале використання. Кромка стільниць і фасадів повинна бути з протиударного ПВХ, товщиною не менше 2 мм. В іншому випадку, дешева, тонка меламінова кромка швидко обдереться і меблі втратить привабливий вигляд;
- Вартість. Будь-який власник компанії бажає купити офісні меблі за порівняно невисокою ціною, які володіють хорошою функціональністю. Що стосується кабінетів керівників, то тут ціна відходить на другий план, а в пріоритет часто ставиться презентабельність і розкіш;
- Призначення. Для великої кількості працівників в офісі вибираються столи з двостороннім або суміжним розміщенням людей. Це дозволить компактно розмістити меблі і виділити більше простору для вільного переміщення співробітників і відвідувачів. Оскільки для більш комфортного перебування на робочому місці людині потрібен виділений особистий простір, рекомендуємо оснащувати суміжні столи настільними перегородками. При роботі з документами знадобляться столи з вбудованими тумбами або надбудови для вертикального розміщення лотків з паперами.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Як вибрати кращі курси з ...
Наступна новина: Вакуумные насосы и ...