Портал

Портал "Госуслуги": Основні переваги

22.01.18 18:47 0 1056

Сьогодні отримати муніципальні та державні послуги можна дуже легко. Все що вам потрібно - це доступ до інтернету, де потрібно буде зайти на сайт gosuslugi.ru та зареєструватися.

Подати електронну заяву можливо в будь-який час, незалежно від часу доби, святкових і вихідних днів, через будь-який комп'ютер, планшет або мобільний телефон, що мають допуск до мережі Глобальної Павутини. Щоб отримати послугу, Вам не доведеться виходити з дому. Досить тільки відправити електронну заяву і необхідний перелік документів. Надалі Ви просто спостерігаєте за ходом виконання своєї заяви.

Щоб мати можливість подавати заяви про отримання державної або муніципальної послуги в електронному вигляді, громадянин повинен на порталі державних послуг gosuslugi.ru зареєструвати свій особистий кабінет. Для реєстрації особистого кабінету знадобиться тільки Ваш СНІЛС (номер страхового свідоцтва), адреса електронної пошти та номер мобільного телефону. Більш детально про реєстрацію можна прочитати на сайті gosuslugi.site.

Після реєстрації особистого кабінету Ви отримаєте код активації. Безпосередньо під час реєстрації можна вибрати спосіб його отримання:

  • ви можете отримати його по Пошті приблизно через 2 тижні після запиту;
  • або можете заощадити час і отримати код в центрах продажів і обслуговування клієнтів компанії «Ростелеком», при виборі цього варіанту на сайті буде показаний список адрес центрів.

Якщо говорити про отримання коду через Пошту Росії, важливо пам'ятати, що лист прийде на вашу поштову адресу, вказану при реєстрації. Код активації висилається рекомендованим листом, тобто спочатку прийде повідомлення про отримання листа в найближчому поштовому відділенні.

Отримання коду активації через центр обслуговування компанії «Ростелеком» підійде тим, у кого немає часу чекати лист, і є необхідність отримання держпослуг якомога швидше (наприклад, закордонний паспорт).

Також ви можете підтвердити свою особу і через електронний підпис або універсальну електронну карту (УЕК).

З 1 жовтня 2014 року у громадян, які пройшли реєстрацію на Порталі, існує можливість активації облікового запису в багатофункціональних центрах надання державних, а також муніципальних послуг.

Крім того у порталу державних послуг є версія для слабозорих.

Також для власників смартфонів і планшетів розроблені безкоштовні додатки на базі: Android, iOS, Windows Phone та Windows 8.

За допомогою порталу Ви зможете скористатися багатьма популярними сервісами:

  • отримати закордонний паспорт;
  • сплатити штрафи ГИБДД;
  • отримати інформацію про стан особового рахунку в Пенсійний фонд Російської Федерації;
  • дізнатися про пенсійні накопичення;
  • отримати історію звернень до Пенсійного фонду Російської Федерації;
  • дізнатися податкову заборгованість;
  • відправити податкову декларацію;
  • зареєструвати автомобіль;
  • зняти транспортний засіб з реєстрації;
  • отримати інформацію по виконавчі проваджень;
  • отримати довідку про хід / відсутності виконавчого провадження;
  • пройти реєстрацію за місцем проживання або за місцем перебування;
  • поміняти паспорт Російської Федерації в 20 або 45 років;
  • отримати адресно-довідкову інформацію та багато інших послуг.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Наступна новина: Як вибрати найкращого ...

КОМЕНТАРІ