Корисне нагадування: 0-800-50-93-50 або http://chmkc.com.ua - міський комунальний колл-центр Чернігова

Корисне нагадування: 0-800-50-93-50 або http://chmkc.com.ua - міський комунальний колл-центр Чернігова

24.01.18 09:30 0 882
З минулого року в Чернігові працює міський контакт-центр (безкоштовно і цілодобово звернення з усіх комунальних питань приймаються за тел. 0-800-50-93-50).

А з грудня минулого року направити скаргу можна і он-лайн (http://chmkc.com.ua) - як зі стаціонарного комп'ютера, так і з мобільного пристрою. Мобільна версія сайту - «Call-центр CityOn. Чернігів».

Зареєструвавшись на сайті, користувач отримує доступ до Особистого кабінету та може передавати до міського контакт-центру фото та текстові звернення, а потім самостійно в режимі реального часу слідкувати за їх виконанням. Це зручно для всіх громадян, особливо для людей із порушенням слуху.

На сайті функціонує мапа робіт, де позначені термінові роботи та їх причини.

Також тут функціонує мапа звернень громадян. Звернення громадян розподіляються за типами (всього їх 16), що зручно для пошуку, перегляду кількості заявок та контролю за їх виконанням.

Клікнувши мишкою на потрібний тип звернення, користувач одразу бачить на карті всі заявки, що відносяться до цього типу. А натиснувши на значок, що позначає звернення, відразу може прочитати інформацію по ньому.

Нагадуємо, за ступенем терміновості реагування всі заявки розбиті на 4 коди, що позначаються відповідним кольором:

- червоний – аварійний, тобто реагування протягом години,

- жовтий – протягом доби,

- зелений – від 3 діб до 90 днів, в залежності від виду робіт,

- синій – консультативний.

Сайт та додаток працюють поки що в тестовому режимі. Управління ЖКГ Чернігівської міської ради (https://www.facebook.com/ugkhche/) буде вдячне за Ваші зауваження та пропозиції, що стосуються роботи сайту та його мобільної версії, їх зручності, наповнення, тощо.

Свої повідомлення щодо функціонування сайту та його мобільної версії залишайте шляхом розміщення через Ваш Особистий кабінет або повідомляйте оператору контакт-центру за телефоном гарячої лінії 0-800-50-93-50.

Ваші побажання обов`язково враховуються та допомагають удосконалювати роботу сайту.

Дякуємо за співпрацю!

Електронна адреса сайту міського колл-центру – http://chmkc.com.ua/

Завантажити мобільний додаток можна за посиланнями:

для iOS - https://itunes.apple.com/…/call-%D1%86%D0%B5%…/id1316383208…

для Android - https://play.google.com/store/apps/details…

Номер телефону гарячої лінії міського колл-центру у Чернігові – 0-800-50-93-50. Дзвінки безкоштовні. Контакт-центр працює цілодобово.

P.S. На сайті також можна ознайомитися з вакансіями в колл-центрі.

За інф. Управління ЖКГ Чернігівської міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ