В Житомирській області майже 300 тисяч дзвінків надійшло до контакт-центру із безоплатної правової допомоги

В Житомирській області майже 300 тисяч дзвінків надійшло до контакт-центру із безоплатної правової допомоги

25.01.18 10:54 0 1095
298 тис. 396 вхідних дзвінків прийняли оператори контактного центру системи безоплатної правової допомоги від жителів України з моменту старту його роботи. Тоді як у 2017 році до центру телефонували 156 тис. 287 разів.

Про це повідомляє Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Житомирській області.

Контактний центр має 2 стаціонарні офіси – у Чернівцях та Сумах, роботу яких забезпечують 14 та 8 операторів відповідно.

Зателефонувавши до контакт-центру за номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів) можна отримати такі послуги:

- правові консультації;

- роз'яснення з питань отримання безоплатної правової допомоги;

- інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

- поінформувати про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Тернополі демонтовано ...
Наступна новина: Чернігів забезпечений ...

КОМЕНТАРІ