Двадцять сьома сесія Чернігівської міської ради сьомого скликання розпочала свою роботу

Двадцять сьома сесія Чернігівської міської ради сьомого скликання розпочала свою роботу

01.02.18 09:54 0 505
31 січня, розпочала свою роботу двадцять сьома сесія Чернігівської міської ради сьомого скликання. На початку пленарного засідання зареєструвалися 39 депутатів.

Перед затвердженням порядку денного Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко оголосив, що замість Вадима Соколюка, який достроково припинив повноваження депутата Чернігівської міської ради, депутатом Чернігівської міської ради, обраним від Чернігівської міської організації Політичної партії "Об'єднання "Самопоміч", стає Сергій Римаренко.

Міський голова привітав депутата та побажав плідної роботи.

На шньому пленарному засіданні на розгляд депутатів міської ради пропонуються 25 питань, підготовлених структурними підрозділами міськради. Зокрема, щодо створення у будівлі Новозаводської районної у місті Чернігові ради Центру надання соціальних та інших адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс», щодо подальшої долі існування Чернігівського дошкільного навчального закладу № 3 та низки міських Програм.

Крім того, міська рада включила до порядку денного 6 додаткових питань. Зокрема, про проведення енергоаудитів будівель медичних закладів м. Чернігова у рамках співпраці з проектом «Партнерство з модернізації: енергоефективність у лікарнях», що виконується GIZ; звернення Чернігівської міської ради до Прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана щодо проблемних питань фінансування пільг та житлових субсидій населенню, щодо відшкодування субсидій для ОСББ та щодо перерозподілу медичної субвенції.

З питаннями порядку денного можна ознайомитися за посиланням http://chernigiv-rada.gov.ua/news/view/10567, з проектами рішень міської ради -http://chernigiv-rada.gov.ua/project/rada. Також ведеться онлайн-трансляція пленарного засіданняhttp://www.chernigiv-rada.gov.ua/info/7553.

Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Необхідно об’єднати усі ...
Наступна новина: В Житомирській області у ...

КОМЕНТАРІ