Електромобіль: Основні переваги та недоліки

Електромобіль: Основні переваги та недоліки

01.02.18 16:20 0 1659

Електромобіль - це автомобіль, що приводиться в рух декількома електродвигунами, які живляться від акумулятора або паливних елементів. Перший аналог автомобіля з таким двигуном, з'явився трохи раніше автомобіля з бензиновим двигуном - в 1841 році. Але основний інтерес до електромобілів виник тільки в 60-х роках ХХ століття, причиною стали проблеми з екологією і енергетична криза, що спровокував зростання цін на паливо. Далі, ми розглянемо основні переваги та недоліки електрокарів. До речі, якщо ви вже приняли рішення придбати собі таке авто, але не знаєте де це вигідніше зробити, тоді рекомендую салон "All Electrics".

Переваги електромобіля

Серед основних переваг електромобілів, як правило, виділяють:

  • Відсутність шкідливих вихлопів, які є одним із головних елементів забруднення зовнішнього середовища;
  • Порівняльна надійність і довговічність двигуна при тривалій експлуатації;
  • Можливість зарядки акумуляторів від стандартної електричної мережі;
  • Високий коефіцієнт ККД, порівняно з двигунами звичайних автомобілів;
  • Виробляється менша кількість шуму;
  • Наявність можливості екстреного гальмування.

Недоліки електромобіля:

  1. Акумулятори швидко виходять з ладу. Вже не актуально! Сучасні батареї гарантують пробіг автомобіля 150-200 тис. км., А це пробіг, на якому підходить термін капітального ремонту двигуна на 99 % серійних бензинових автомобілях;
  2. Акумулятори не володіють тією потужністю двигунів, яка властива звичайним автомобілям. Вже не актуально! Сучасні електрокари з легкістю ставлять швидкісні рекорди. При цьому навіть серійні електроавтомобілі можуть потрясти своєю динамікою. Електрична тяга сучасних електромоторів ні в чому не поступається двигунам внутрішнього згоряння;
  3. Дорожнеча високоенергоемкіх акумуляторів через застосування дорогих металів. До того ж вони працюють при дуже високих температурах. Вже не актуально! Завдяки сучасній промисловості вартість акумуляторів скорочується на 20-30 % кожні 1-2 роки. А коли мова заходить про нагрів батарей, то розмова швидше за все йде про літій-іонні акумулятори. Їх пошкодження може призвести до займання. Починаючи з 3-го покоління li-ion батареї при пошкодженні не нагріваються вище 60 градусів, не горять і не вибухають. Це вже в минулому;
  4. Велика втрата енергії акумуляторами при різких стартах і не постійних скоростях. В деякій мірі це правда! В дійсності енергосистеми не люблять різких розгонів і гальмувань. Це відноситься не тільки до електротранспорту. Розумній людині буде очевидно, що більш агресивна їзда вимагає більше ресурсів;
  5. Проблема виробництва та утилізації акумуляторів, що містять отруйні елементи. Вже не актуально! Дилер, який продав вам техніку зобов'язаний прийняти в утилізацію батареї і зробити знижку на новий комплект;
  6. При широкому поширенні електромобілів потрібно буде створювати відповідну інфраструктуру для їх обслуговування, також необхідна наявність кваліфікованого персоналу для проведення техобслуговування. Частково правда. Електротранспорт чудово заряджає від домашньої мережі, просто йому на це потрібно більше часу, а обслуговування та сервіс надаються дилерами, у яких ви купуєте автомобіль.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Навіщо дорослим читати ...
Наступна новина: Поїздки в Кирилівку з Дніпра

КОМЕНТАРІ