На його думку, всі заходи, які робляться у нашому місті для рекламування туристичного та культурного потенціалу – це початкові заходи, на які ще витрачаються мізерні кошти: «Я це розумів і не поспішав більш професійно до цього підходити та з більш значними видатками».
Зі своїм баченням переліку та фінансування заходів з промоції Чернігова він ознайомив членів виконкому та представників медіа на засіданні виконкому міської ради під час розгляду питання «Про комплексну Програму розвитку культури та промоції культурного потенціалу міста Чернігова на 2018-2019 роки».
На переконання міського голови, в питаннях промоції головне – це тренд, і інтерес до Чернігова зростає, принаймні, у напрямку туризму, що дуже позитивно. - Як міський голова я боявся, що зараз більш активна промоція міста може викликати спочатку більшу зацікавленість, а потім відтік туристів. Адже значна кількість туристів, не побачивши інфраструктури й елементарних зручностей, вивезла б і негативні враження. І це спрацювало би проти міста. */blockquote
За словами Владислава Атрошенка, потрібно перш за все осучаснити всі в'їзди до міста, зробити більш комфортними місця потенційного збору автобусів з туристами. У цьому році з управлінням житлово-комунального господарства визначені локації та зовнішній вигляд облаштування принаймні 3-х громадських туалетів у найбільш масових місцях збору туристів, зокрема: біля історичного музею, Антонієвих печер.
Крім того, у найближчих планах - зробити протягом року хоча б 70 % реконструкції території Валу, Алеї героїв, в тому числі дорожнього покриття. Необхідно також вирішити питання недобудови Дворянського зібрання, адже той стан, у якому воно зараз існує, фактично зганьбив історично значиму локацію. - І тоді нам буде час далі збільшувати свою активність у промоції міста. Треба вивчати передовий досвід інших міст, як Львів, Харків, або менших міст, як Кам'янець-Подільський, та й не тільки українських міст. */blockquote
Необхідно буде збільшити кількість друкованої продукції: це всі можливі буклети, журнали, в тому числі й у літаках, зовнішня реклама, по радіо, телевізійні ролики, більш активна та дієва співпраця з туристичними агенціями. Таким чином ми фактично підсилимо промоцію свого міста, - сказав міський голова.
*/blockquote
Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Тернопільська міська рада у ...
Наступна новина: На Тернопільщині 5 нових ...