В Житомирській області реєстрація почалася 6 лютого і триватиме до 19 березня

В Житомирській області реєстрація почалася 6 лютого і триватиме до 19 березня

08.02.18 13:00 0 568
Розпочалася реєстрація на ЗНО-2018 – вона продовжиться до 19 березня.

Про це повідомляє Міністерство освіти і науки України.

Щоб взяти участь у ЗНО, спочатку потрібно за допомогою сервісу «Зареєструватися» сформувати та роздрукувати реєстраційну картку. Вона є одним з обов'язкових документів для подальшої реєстрації.

Після створення картки майбутні учасники ЗНО мають сформувати комплект реєстраційних документів. Учні, які цьогоріч проходять ДПА у формі ЗНО, подають такий комплект до закладу освіти, де навчаються. Решта осіб, які бажають пройти ЗНО, надсилають комплект самостійно (бажано рекомендованим листом) на адресу регіонального центру, вказану в контрольно-інформаційному листі.

Повний перелік документів, необхідних для реєстрації, а також докладні рекомендації розміщені на сайті Українського центру оцінювання якості освіти в розділі «Учасникам/Процедура реєстрації».

Ті, хто успішно пройде реєстрацію, отримають від регіонального центру сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання, інформаційний бюлетень і реєстраційне повідомлення учасника ЗНО. Ці документи будуть надіслані учням, що складають ДПА у формі ЗНО до закладу освіти, у якому вони навчаються. Для усіх інших – на адресу, вказану під час реєстрації.

Для кожного зареєстрованого учасника на сайті УЦОЯО буде створено інформаційну сторінку, доступ до якої можливий за номером і пін-кодом сертифіката. На цій сторінці буде розміщено інформацію про обрані предмети для проходження тестування, а згодом також адреси пунктів проведення ЗНО та результати проходження тестування.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Фахівці «Діпромісто» ...

КОМЕНТАРІ