Головна Мапа сайту RSS-експорт додати новину
 
про нас регіони вхід
Волинь | Закарпаття | Івано-Франківщина | Львівщина | Рівненщина | Тернопільщина | Буковина
Економіка | Політика | Суспільство | Культура | Наука/Освіта | Спорт | Релігія | Здоров'я | Кримінал | Надзвичайні події | Інші події | Шоу-бізнес

Ранковий рейд міського голови та журналістів по чернігівських маршрутках (більше подробиць,додане відео)

08:29
08.02
Як і обіцяв, Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко провів спільний з представниками ЗМІ рейд по чернігівських маршрутках. Разом з журналістами він оглянув автобуси міських маршрутів, звертаючи увагу на всі візуальні подробиці того, в якому стані перевізники випускають автотранспорт на лінію.

Цей рейд не був спланований завчасно, про нього стало відомо лише о 9-й годині ранку і "відправну точку" обрали самі журналісти. Отже ні в перевізників, ні у водіїв не було часу готувати автобуси до огляду якось додатково. Головною метою було не проінспектувати тільки один якийсь певний автобусний маршрут, а поглянути на чернігівський громадський автотранспорт вцілому, зробивши це спільно і об'єктивно.

Владислав Атрошенко разом з представниками ЗМІ оглянули маршрутки та проїхали у деяких з них. Заходили не в ті, які зовні виглядали краще, а навпаки - в гірші з тих, що під'їжджали. Враховували й пропозиції журналістів, які спілківалися з читачами он-лайн. Так під інспекцію потрапили автобуси двох маршрутів - №30 та№7.

Під час поїздки в автобусі №30 міський голова дав свою оцінку загальному стану автобусу та стану його салону:

- Зовнішній вигляд цього автобусу я оцінив би на трійку, а стан усередині салону - на чотири з мінусом. Усе-таки оббивка сидінь свіжа, стеля оббита, в маршрутці не холодно, не засмічено, відділення водія відокремлене. Але ми бачимо, що водій вимушений постійно відволікатися на розрахунки з пасажирами, в тому числі й під час руху, що дуже небезпечно. Тому найперше, що я бачу як таке, що треба зробити - це почати встановлювати в нашому міському громадському транспорті валідацію проїзду. */blockquote

Перспективу для галузі громадського транспорту Чернігова Владислав Атрошенко бачить у тому, щоби місто закупило свій автотранспорт і тоді саме встановлювало всі правила:

- По Чернігову зараз приблизно 250 маршруток невеликої місткості (по 18 місць) - а бажано перейти на автобуси, де 30-35 посадкових місць. Якщо кредити банків сягають 20 і більше відсотків, не кажучи вже про лізинг, який забере від 30%, то окупність під питанням. Але якби ми мали можливість взяти для міста кредит хоча б під 3% та закупити нові автобуси, то всі основні питання щодо стану і роботи міського автотранспорту були би вирішені. Спочатку потрібно купити хоча б 80 нових низькопідлогових тролейбусів і хоча б 50 власних автобусів для КП ЧТУ. Решту 150-180 автобусів - будь ласка, надали би бізнесу під формат, який ми пропонуємо, як місто. Виконуйте такі самі вимоги, як і ми, і працюйте. */blockquote

Відео телеканалу "Дитинець":

Підсумки рейду міський голова сформулював так:

- Для того, щоб оновити транспорт, потрібно багато речей, які залежать і від загальнодержавних позицій. загальна платоспроможність населення впливає і на вартість квитка, і на вартість маршрутки. Щоб була зовсім інша техніка -потрібно робити дорожчим білет.

Але, як кажуть, «бідно, але чисто» – це ми в змозі зробити. Тому ми будемо намагатися тримати «в тонусі» перевізників та виконавців (водіїв). Профільному міському управлінню потрібно кожного дня займатися контролем технічного стану автобусів Перша позиція - це безпека руху. А також потрібно займатися контролем зовнішнього та внутрішнього стану маршруток, зовнішнього вигляду і поведінки водіїв. Нам потрібно добитися ще одного -дотримання графіку руху автобусів, особливо в години пік, вечірні та ранкові. Як написано за розкладом, щоб усе так і було. Окреме питання - там, де неприбуткові маршрути, але разом з тим люди потребують перевезень - треба забезпечити перевезення за рахунок того, щоби цей маршрут був додатком до найбільш прибуткового, щоб таким чином врівноважити. Також потрібно перейти на валідацію проїзду. Вдосконалюватисистему GPS-моніторингу, щоб було чітко видно,коли прибуває автобус або тролейбус. Потрібно знайти можливість за декілька років оновити тролейбусний парк. І, врешті-решт, - реалізувати принцип монетизації пільг. Пільги у грошовому виразі повинні зараховуватися на карту і за білет людина повинна сплачувати гроші. в Чернігові 90 тисяч пенсіонерів, які їздять у громадському транспорті і не сплачують. Місто дотує безкоштовний проїзд пільгових категорій громадян на 82 млн грн.

*/blockquote

Прес-служба Чернігівської міської ради



Наступна новина: Житомирщина: майже 7 млн грн виділили на реабілітацію та лікування учасників АТО області у 2018 році
Попередня новина: Результати діяльності органів прокуратури Рівненської області (ІНФОГРАФІКА)
Поточний рейтинг: 3
1 2 3 4 5
Переглядів: 66

Сьогодні читають

00:00 19.02 10 головних переваг тандира
02:13 19.02 Металлочерепица: Основные достоинства
10:10 19.02 Как Виагра действует на потенцию?
23:16 18.02 Шопінг в Мінську: Де можна купити собі взуття?
17:30 25.11 Выбор фильтра для воды в дом

Коментарі

Кількість коментарів: 0

Додати коментар
Псевдо:
Введіть текст коментаря:

Введіть код захисту
Більше новин
Рекомендуємо :: ::
Інші новини:
- Україна
- Світ
- Актуальне
- Рейтинг новин
- Найкоментованіше
- Популярне
Інші регіони
- Центр
- Північ
- Південь
- Захід
- Схід
Також дивіться
- Бліц-опитування
- Інформаційні партнери
- Висловіть думку
- Персона
- IT-новини
- Лист читача
- Останні коментарі



Rambler's Top100

Всі права застережено. Власниками матеріалів, розміщених на сайті є їх автори. При публікуаванні матеріалів з сайту, посилання на УкрЗахідІнформ (у випадку публікуванні в інтернеті - відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці або заголовку на http://uzinform.com.ua/) або на джерело, вказане в матеріалі, обов'язкове. Якщо автор не згідний з розміщенням матеріалу на УкрЗахідІнформ, при першому ж повідомленні адміністрації сайту по адресі webmaster@uzinform.org.ua, матеріал буде вилучено. Редакція не завжди поділяє думку авторів матеріалів, розміщених на ресурсі.
© 2008-2013 УкрЗахідІнформ
Розробка APGroup