На акцію вже підтримали 4 торгові мережі й найближчим часом мають приєднатися ще дві. З самого початку акції в ній беруть участь 12 чернігівських виробників, і їх продукція у торгівельних мережах позначається знаком «Чернігів, купуй рідне!».
Одним з учасників цієї медійної кампанії є ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат». Це підприємство - основний виробник хліба та хлібобулочних виробів у місті. До складу підприємства входить Хлібозавод №1, завод №2. На сьогоднішній день підприємство виготовляє 30 тонн продукції за добу.
З кожної буханки хліба, виготовленої чернігівським хлібокомбінатом, 30 копійок йде у міський бюджет Чернігова, а щомісяця - 300 тисяч гривень. Загалом на підприємстві ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат» зайняті 400 чернігівців.
Хлібокомбінат розпочав випуск продукції ще в 30-х роках минулого століття. Й підприємство виготовляє хліб за традиційною старовинною технологією на різних житніх заквасках.
Підприємство випускає понад 40 сортів хлібобулочних і 20 кондитерських виробів, і їх асортимент постійно оновлюється. Так, серед нових сортів – бездріжджові хліби марки «Добродій» з різними зерновими добавками, як льон, кунжут, соняшник, що є дуже корисними для серцево-судинної системи людини.
Пропагандистська кампанія «Чернігів, купуй рідне!» має на меті привернути увагу чернігівців, аби підтримати місцевого виробника і, таким чином, сприяти розвитку свого міста.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Відеосюжет телеканалу "Новий Чернігів"
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чотири навчальні заклади ...
Наступна новина: Геннадій Зубко: власні ...