Якщо ви ніколи не були в ресторані, але бажаєте долучитися до його постійних відвідувачів, тоді вам потрібно знати певні нюанси, що допоможуть вам провести час в ресторані з великим задоволенням. І розповість нам їх співроібтник харківського ресторану"Фенікс": https://fenixresto.com.ua.
15 речей, які потрібно знати при поході в ресторан:
- У багатьох закладах офіціантам заборонено говорити, що вони не люблять якусь страву. Тому якщо ви запитаєте офіціанта, чи гарне певне блюдо, відповідь на зразок: «Це дуже популярна страва серед наших відвідувачів» ймовірно може означати, що особисто йому це блюдо у виконанні даного ресторану не подобається;
- У багатьох закладах блюдо дня - це приготована раніше у великій кількості страва, яку терміново треба реалізувати, щоб не викидати;
- Офіціанти знають, що якщо на питання: «Зараз же свято. Чому ти працюєш сьогодні замість відзначення його вдома?», відповісти: «Моя сестра лежить в госпіталі» або дати аналогічну слізливу відповідь, можна отримати більше чайових;
- Якщо ви попросили напій, який довго робити, офіціант вам може сказати, що деякі інгредієнти скінчилися. Якщо ви попросите просту воду замість відсутнього напою, інгредієнти магічно знайдуться;
- Якщо крикнути «Гей, гарсон» або почати голосно стукати по столу, щоб привернути увагу офіціанта, своє замовлення ви будете чекати в 2 рази довше;
- Навпаки, якщо демонструєте приязнь до офіціанта, він може не включити якісь страви або напої в ваш рахунок;
- Якщо ви шукаєте свого офіціанта, а на питання про його місцезнаходження отримуєте відповідь, що він шукає щось в коморі, то знайте що насправді він знаходиться в курилці;
- Сварки за столом стають надбанням вух офіціантів. Не забувайте, що ви не одні: вас слухають уважніше, ніж вам би того хотілося;
- Якщо хочете отримати більш гарне обслуговування, звертайтеся до офіціанта по імені (майже всі офіціанти представляються при зустрічі, а також багато з них носять бейджики);
- Ви можете отримати більше уваги, якщо повідомите офіціантові, що ви в закладі вперше і хотіли б зробити візит незабутнім;
- Вам не повірять, якщо ви будете хвалитися, що залишаєте великі чайові. Ви майже гарантовано отримаєте погане обслуговування, якщо будете шантажувати офіціантів, що не залишите чайових;
- Кращий спосіб показати, що ви рідко вибираєтеся в ресторани, - замовляти прості страви, які є в меню дешевих забігайлівок. Статистично, ви залишите невеликі чайові, з усіма витікаючими звідти наслідками;
- Якщо у вас є підозри, що їжа готується в антисанітарних умовах, перевірте чистоту в туалеті закладу. Ситуація на кухні зазвичай ще гірша;
- Ваші гості дивляться на те, як ви спілкуєтеся з офіціантами. Ніщо не свідчить наочніше про вашу нездатність керувати як грубе поводження з офіціантами;
- До речі, офіціант може вас і вколоти перед вашими бізнес-партнерами - коли ви розраховуєтесь, принести назад вашу пластикову карту і єхидно поцікавитися, чи є у вас інша карта, тому що з цією якісь проблеми.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Найпопулярніші будівельні ...
Наступна новина: Каким должен быть рюкзак ...