В Житомирській області скарги щодо перевезення пасажирів вирішуються одразу у телефонному режимі

В Житомирській області скарги щодо перевезення пасажирів вирішуються одразу у телефонному режимі

13.02.18 13:57 0 617
Скарги, які надходять від жителів області щодо перевезення вирішуються із перевізником одразу ж у телефонному режимі.

Про це розповіли в управлінні дорожнього будівництва та інфраструктури облдержадміністрації.

«Якщо на «гарячу лінію» надходить скарга, ми одразу вирішуємо у телефонному режимі із перевізником це питання. Найчастіше скарги пов'язані із тим, що у перевізників ціни вказані без страхового і станційного збору, а в касах з ними. Далі вже надаємо відповідь людині, яка звернулася», – сказав начальник відділу транспорту і зв'язку Валерій Ясинецький.

Загалом в управління надійшло близько 10 скарг.

Нагадаємо, що за дорученням голови Житомирської ОДА Ігоря Гундича перевізники на приміських та міжміських маршрутах, які підняли ціни на проїзд з нового року, знизили тарифи і встановили на рівні не більше, ніж +15% до вартості, яка діяла до нового року. На деяких маршрутах ціна квитка стала на 16 гривень меншою.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: У Чернігові робоча група ...

КОМЕНТАРІ