Конференц-зв'язок - це одна з популярних додаткових функцій телефонії, завдяки якій абонент може спілкуватися одночасно більш ніж з одним співрозмовником.
Залежно від оператора послуг зв'язку та використовуваного обладнання можна організувати як голосову, так і відеоконференцію. У першому випадку абоненти можуть чути один одного незалежно від кількості учасників бесіди, в другому - вони також бачать співрозмовників.
Конференц зв'язок IP розширює звичний функціонал. З його допомогою можна реалізувати кілька додаткових можливостей:
- змінювати список користувачів прямо під час спілкування (додавати нових учасників і відключати тих, хто висловився);
- демонструвати всім учасникам розмови документи або презентації;
- створити віртуальну «маркерну дошку», на якій в ході конференції можна робити позначки, зображати динаміку процесу і т. д.;
- записати відеозвіт конференції;
- провести опитування або бізнес-тренінг в процесі спілкування;
- організувати загальний текстовий чат;
- показати співрозмовникам монітор свого комп'ютера і т. д.
В яких випадках просто необхідний конференц-зв'язок?
Ефективне ділове спілкування набуває різних форм. На етапі встановлення контакту з потенційним діловим партнером або клієнтом продуктивним виявиться діалог, але існує також маса ситуацій, в яких просто необхідна система конференц-зв'язку:
- Багатостороння робоча нарада. Для своєчасного вирішення робочих питань розумніше буде залучити до обговорення цілей, завдань, способів їх реалізації і темпів роботи всі зацікавлені сторони. Замовник зможе особисто переконатися в тому, що його вимоги враховані, внести коригування, виконавці ж отримають можливість уточнити спірні моменти, узгодити оптимальні способи вирішення проблем;
- Презентація товару або послуги. Презентація - один з найефективніших способів впливу на потенційного клієнта як на етапі усвідомлення потреби в пропонованому продукті, так і на етапі вибору серед аналогічних пропозицій ринку. Якщо клієнт знаходиться в іншому місті, або якщо ви хочете розповісти про товар або послугу одночасно кільком людям, відеоконференція стане кращим рішенням;
- Вебінар або майстер-клас для співробітників компанії. У постійно мінливих умовах ринку важливо не забувати про необхідність підвищення кваліфікації співробітників. Вебінари допоможуть ознайомити з новими тенденціями або змінами в корпоративних вимогах компанії фахівців всіх філій і представництв одночасно. Майстер-клас від запрошеного експерта у вашій галузі стане відправною точкою для зростання професіоналізму співробітників;
- Співбесіда при прийомі на роботу. Коли мова йде про зміну провідних фахівців, важлива думка про кандидата всіх керівників вищої ланки компанії, незалежно від того, де вони знаходяться. Конференц-зв'язок дозволить оцінити не тільки відповіді на запитання інтерв'юера, а й стиль поведінки претендента, його впевненість в собі, вміння швидко зорієнтуватися та ін;
- Прес-конференція. Виникають ситуації, в яких представники ЗМІ прагнуть отримати коментар керівництва компанії щодо того чи іншого злободенного питання, позаштатної ситуації, нового законопроекту і т. д. Організація прес-конференції відніме час, коментар експерта втратить актуальність. Спільний перегляд встановити швидше і простіше, до того ж відео-конференція дозволить охопити ЗМІ різних регіонів і країн.
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради