Головна Мапа сайту RSS-експорт додати новину
 
про нас регіони вхід
Волинь | Закарпаття | Івано-Франківщина | Львівщина | Рівненщина | Тернопільщина | Буковина
Економіка | Політика | Суспільство | Культура | Наука/Освіта | Спорт | Релігія | Здоров'я | Кримінал | Надзвичайні події | Інші події | Шоу-бізнес

Конференц-зв'язок: Що це таке?



21:53
08.03

Конференц-зв'язок - це одна з популярних додаткових функцій телефонії, завдяки якій абонент може спілкуватися одночасно більш ніж з одним співрозмовником.

Залежно від оператора послуг зв'язку та використовуваного обладнання можна організувати як голосову, так і відеоконференцію. У першому випадку абоненти можуть чути один одного незалежно від кількості учасників бесіди, в другому - вони також бачать співрозмовників.

Конференц зв'язок IP розширює звичний функціонал. З його допомогою можна реалізувати кілька додаткових можливостей:


  • змінювати список користувачів прямо під час спілкування (додавати нових учасників і відключати тих, хто висловився);

  • демонструвати всім учасникам розмови документи або презентації;

  • створити віртуальну «маркерну дошку», на якій в ході конференції можна робити позначки, зображати динаміку процесу і т. д.;

  • записати відеозвіт конференції;

  • провести опитування або бізнес-тренінг в процесі спілкування;

  • організувати загальний текстовий чат;

  • показати співрозмовникам монітор свого комп'ютера і т. д.

В яких випадках просто необхідний конференц-зв'язок?

Ефективне ділове спілкування набуває різних форм. На етапі встановлення контакту з потенційним діловим партнером або клієнтом продуктивним виявиться діалог, але існує також маса ситуацій, в яких просто необхідна система конференц-зв'язку:


  1. Багатостороння робоча нарада. Для своєчасного вирішення робочих питань розумніше буде залучити до обговорення цілей, завдань, способів їх реалізації і темпів роботи всі зацікавлені сторони. Замовник зможе особисто переконатися в тому, що його вимоги враховані, внести коригування, виконавці ж отримають можливість уточнити спірні моменти, узгодити оптимальні способи вирішення проблем;

  2. Презентація товару або послуги. Презентація - один з найефективніших способів впливу на потенційного клієнта як на етапі усвідомлення потреби в пропонованому продукті, так і на етапі вибору серед аналогічних пропозицій ринку. Якщо клієнт знаходиться в іншому місті, або якщо ви хочете розповісти про товар або послугу одночасно кільком людям, відеоконференція стане кращим рішенням;

  3. Вебінар або майстер-клас для співробітників компанії. У постійно мінливих умовах ринку важливо не забувати про необхідність підвищення кваліфікації співробітників. Вебінари допоможуть ознайомити з новими тенденціями або змінами в корпоративних вимогах компанії фахівців всіх філій і представництв одночасно. Майстер-клас від запрошеного експерта у вашій галузі стане відправною точкою для зростання професіоналізму співробітників;

  4. Співбесіда при прийомі на роботу. Коли мова йде про зміну провідних фахівців, важлива думка про кандидата всіх керівників вищої ланки компанії, незалежно від того, де вони знаходяться. Конференц-зв'язок дозволить оцінити не тільки відповіді на запитання інтерв'юера, а й стиль поведінки претендента, його впевненість в собі, вміння швидко зорієнтуватися та ін;

  5. Прес-конференція. Виникають ситуації, в яких представники ЗМІ прагнуть отримати коментар керівництва компанії щодо того чи іншого злободенного питання, позаштатної ситуації, нового законопроекту і т. д. Організація прес-конференції відніме час, коментар експерта втратить актуальність. Спільний перегляд встановити швидше і простіше, до того ж відео-конференція дозволить охопити ЗМІ різних регіонів і країн.




Наступна новина: Прогнозы на спорт: Как выбрать каппера?
Попередня новина: Вперше на Тернопiльщинi в об'єднаній громаді розпочали оформлення українських та закордонних паспортів
Поточний рейтинг: 3
1 2 3 4 5
Переглядів: 2174

Сьогодні читають

09:23 23.09 Молодежный городской рюкзак – фаворит на долгие годы
20:49 23.09 Як вибрати репетитора?
21:26 23.09 Водіння у стані алкогольного сп'яніння: Штрафи в Україні 2018
22:16 23.09 Кубик Рубіка: Які є механізми?
19:47 23.09 Рентгеновское обследование: Когда и кто его проводит?

Коментарі

Кількість коментарів: 0

Додати коментар
Псевдо:
Введіть текст коментаря:

Введіть код захисту
Більше новин
Рекомендуємо :: ::
Інші новини:
- Україна
- Світ
- Актуальне
- Рейтинг новин
- Найкоментованіше
- Популярне
Інші регіони
- Центр
- Північ
- Південь
- Захід
- Схід
Також дивіться
- Бліц-опитування
- Інформаційні партнери
- Висловіть думку
- Персона
- IT-новини
- Лист читача
- Останні коментарі



Rambler's Top100

Всі права застережено. Власниками матеріалів, розміщених на сайті є їх автори. При публікуаванні матеріалів з сайту, посилання на УкрЗахідІнформ (у випадку публікуванні в інтернеті - відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці або заголовку на http://uzinform.com.ua/) або на джерело, вказане в матеріалі, обов'язкове. Якщо автор не згідний з розміщенням матеріалу на УкрЗахідІнформ, при першому ж повідомленні адміністрації сайту по адресі webmaster@uzinform.org.ua, матеріал буде вилучено. Редакція не завжди поділяє думку авторів матеріалів, розміщених на ресурсі.
© 2008-2018 УкрЗахідІнформ
Розробка www.apgr.net