Конференц-зв'язок: Що це таке?

Конференц-зв'язок: Що це таке?

08.03.18 21:53 0 2845

Конференц-зв'язок - це одна з популярних додаткових функцій телефонії, завдяки якій абонент може спілкуватися одночасно більш ніж з одним співрозмовником.

Залежно від оператора послуг зв'язку та використовуваного обладнання можна організувати як голосову, так і відеоконференцію. У першому випадку абоненти можуть чути один одного незалежно від кількості учасників бесіди, в другому - вони також бачать співрозмовників.

Конференц зв'язок IP розширює звичний функціонал. З його допомогою можна реалізувати кілька додаткових можливостей:

  • змінювати список користувачів прямо під час спілкування (додавати нових учасників і відключати тих, хто висловився);
  • демонструвати всім учасникам розмови документи або презентації;
  • створити віртуальну «маркерну дошку», на якій в ході конференції можна робити позначки, зображати динаміку процесу і т. д.;
  • записати відеозвіт конференції;
  • провести опитування або бізнес-тренінг в процесі спілкування;
  • організувати загальний текстовий чат;
  • показати співрозмовникам монітор свого комп'ютера і т. д.

В яких випадках просто необхідний конференц-зв'язок?

Ефективне ділове спілкування набуває різних форм. На етапі встановлення контакту з потенційним діловим партнером або клієнтом продуктивним виявиться діалог, але існує також маса ситуацій, в яких просто необхідна система конференц-зв'язку:

  1. Багатостороння робоча нарада. Для своєчасного вирішення робочих питань розумніше буде залучити до обговорення цілей, завдань, способів їх реалізації і темпів роботи всі зацікавлені сторони. Замовник зможе особисто переконатися в тому, що його вимоги враховані, внести коригування, виконавці ж отримають можливість уточнити спірні моменти, узгодити оптимальні способи вирішення проблем;
  2. Презентація товару або послуги. Презентація - один з найефективніших способів впливу на потенційного клієнта як на етапі усвідомлення потреби в пропонованому продукті, так і на етапі вибору серед аналогічних пропозицій ринку. Якщо клієнт знаходиться в іншому місті, або якщо ви хочете розповісти про товар або послугу одночасно кільком людям, відеоконференція стане кращим рішенням;
  3. Вебінар або майстер-клас для співробітників компанії. У постійно мінливих умовах ринку важливо не забувати про необхідність підвищення кваліфікації співробітників. Вебінари допоможуть ознайомити з новими тенденціями або змінами в корпоративних вимогах компанії фахівців всіх філій і представництв одночасно. Майстер-клас від запрошеного експерта у вашій галузі стане відправною точкою для зростання професіоналізму співробітників;
  4. Співбесіда при прийомі на роботу. Коли мова йде про зміну провідних фахівців, важлива думка про кандидата всіх керівників вищої ланки компанії, незалежно від того, де вони знаходяться. Конференц-зв'язок дозволить оцінити не тільки відповіді на запитання інтерв'юера, а й стиль поведінки претендента, його впевненість в собі, вміння швидко зорієнтуватися та ін;
  5. Прес-конференція. Виникають ситуації, в яких представники ЗМІ прагнуть отримати коментар керівництва компанії щодо того чи іншого злободенного питання, позаштатної ситуації, нового законопроекту і т. д. Організація прес-конференції відніме час, коментар експерта втратить актуальність. Спільний перегляд встановити швидше і простіше, до того ж відео-конференція дозволить охопити ЗМІ різних регіонів і країн.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Вперше на Тернопiльщинi в ...
Наступна новина: Прогнозы на спорт: Как ...

КОМЕНТАРІ