Просування інформаційного сайту: Що потрібно знати?

Просування інформаційного сайту: Що потрібно знати?

17.03.18 22:34 0 5996

Просування інформаційного сайту відрізняється від розкрутки інтернет-магазинів, сайтів-візиток і т. д. Адже такі веб-ресурси спрямовані не на продаж товарів і послуг, а на надання відвідувачам актуальної та свіжої інформації. Саме тому при просуванні в такому випадку використовуються інші методи (більш детально про них можна прочитати натиснувши на цей link).

Специфіка інформаційних сайтів

До відмінних рис інформаційних сайтів можна віднести:

  1. цікавий і унікальний контент;
  2. велике семантичне ядро;
  3. відсутність контактної інформації;
  4. наявність на сайті реклами;
  5. простий замір конверсії (по реєстраціях, результатам пошуку і кількості скачувань наявного матеріалу);
  6. інформаційні запити;
  7. безліч сторінок;
  8. відсутність можливості присвоєння ресурсу регіону;
  9. витікаючі посилання на інші сайти.

Деякі з цих характеристик притаманні й іншим видам веб-ресурсів, тому існують універсальні роботи, які проводяться в будь-якому випадку. Але все ж можна виділити необхідні складові для якісного просування інформаційних сайтів. До них відносяться:

  • грамотна зовнішня і внутрішня оптимізація ресурсу;
  • створення великої кількості унікальних текстів та інших видів контенту;
  • безперервне оновлення сайту.

Розкрутка інформаційного ресурсу, як правило, проводиться в такому порядку:

  1. аудит структури ресурсу та створення технічного завдання на її доопрацювання;
  2. аналіз цільової аудиторії, складання технічного завдання на наповнення сайту контентом;
  3. створення доручення на внутрішню оптимізацію та її виконання;
  4. написання текстів для просуваються сторінок;
  5. зовнішня оптимізація.

Особливості просування інформаційних сайтів:

  • Створення якісного контенту. Написання великої кількості інформаційних текстів на вузькоспеціалізовані теми може викликати труднощі для копірайтерів. Адже необхідно надати користувачам актуальні та цікаві дані. Найчастіше такий процес вимагає допомоги з боку власника сайту. Наприклад, його співробітники можуть написати контент, а копірайтер зробить рерайт і приведе його до належного для просування виду, вставивши туди ключові слова і прибравши переспам;
  • Масштабність робіт. Так як інформаційні сайти включають велику кількість сторінок, робота з ними займає набагато більше часу, ніж у випадку з іншими ресурсами. Крім того, щоб зробити його привабливим для користувачів, необхідно виконувати доопрацювання: створювати нові розділи, розвивати форум і т. д. Все це вимагає залучення різних фахівців і ретельного планування дій;
  • Інтерактивність сайту. Якщо просто наповнити ресурс текстами, нехай навіть цікавими, він не буде достатньо привабливим для відвідувачів. Щоб оживити сайт, необхідно використовувати інтерактивні елементи, підтримувати форум, відповідати на запитання користувачів. В іншому випадку ресурс може стати просто марним;
  • Вік сайту. Як правило, серед інформаційних сайтів зустрічається багато молодих ресурсів. Їхнє просування ускладнюється відсутністю авторитету в пошукових системах. Для підвищення лояльності до сайту потрібен час.

Що дає просування інформаційних сайтів?

В результаті розкрутки інформаційного сайту Ви отримаєте корисний ресурс з унікальним і цікавим для цільової аудиторії контентом, а також достатню масу посилань. Все це дає:

  1. залучення додаткового трафіку;
  2. збільшення глибини перегляду сторінок і тривалості сесій;
  3. підвищення прибутку власника сайту.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 94)

КОМЕНТАРІ