Просування інформаційного сайту відрізняється від розкрутки інтернет-магазинів, сайтів-візиток і т. д. Адже такі веб-ресурси спрямовані не на продаж товарів і послуг, а на надання відвідувачам актуальної та свіжої інформації. Саме тому при просуванні в такому випадку використовуються інші методи (більш детально про них можна прочитати натиснувши на цей link).
Специфіка інформаційних сайтів
До відмінних рис інформаційних сайтів можна віднести:
- цікавий і унікальний контент;
- велике семантичне ядро;
- відсутність контактної інформації;
- наявність на сайті реклами;
- простий замір конверсії (по реєстраціях, результатам пошуку і кількості скачувань наявного матеріалу);
- інформаційні запити;
- безліч сторінок;
- відсутність можливості присвоєння ресурсу регіону;
- витікаючі посилання на інші сайти.
Деякі з цих характеристик притаманні й іншим видам веб-ресурсів, тому існують універсальні роботи, які проводяться в будь-якому випадку. Але все ж можна виділити необхідні складові для якісного просування інформаційних сайтів. До них відносяться:
- грамотна зовнішня і внутрішня оптимізація ресурсу;
- створення великої кількості унікальних текстів та інших видів контенту;
- безперервне оновлення сайту.
Розкрутка інформаційного ресурсу, як правило, проводиться в такому порядку:
- аудит структури ресурсу та створення технічного завдання на її доопрацювання;
- аналіз цільової аудиторії, складання технічного завдання на наповнення сайту контентом;
- створення доручення на внутрішню оптимізацію та її виконання;
- написання текстів для просуваються сторінок;
- зовнішня оптимізація.
Особливості просування інформаційних сайтів:
- Створення якісного контенту. Написання великої кількості інформаційних текстів на вузькоспеціалізовані теми може викликати труднощі для копірайтерів. Адже необхідно надати користувачам актуальні та цікаві дані. Найчастіше такий процес вимагає допомоги з боку власника сайту. Наприклад, його співробітники можуть написати контент, а копірайтер зробить рерайт і приведе його до належного для просування виду, вставивши туди ключові слова і прибравши переспам;
- Масштабність робіт. Так як інформаційні сайти включають велику кількість сторінок, робота з ними займає набагато більше часу, ніж у випадку з іншими ресурсами. Крім того, щоб зробити його привабливим для користувачів, необхідно виконувати доопрацювання: створювати нові розділи, розвивати форум і т. д. Все це вимагає залучення різних фахівців і ретельного планування дій;
- Інтерактивність сайту. Якщо просто наповнити ресурс текстами, нехай навіть цікавими, він не буде достатньо привабливим для відвідувачів. Щоб оживити сайт, необхідно використовувати інтерактивні елементи, підтримувати форум, відповідати на запитання користувачів. В іншому випадку ресурс може стати просто марним;
- Вік сайту. Як правило, серед інформаційних сайтів зустрічається багато молодих ресурсів. Їхнє просування ускладнюється відсутністю авторитету в пошукових системах. Для підвищення лояльності до сайту потрібен час.
Що дає просування інформаційних сайтів?
В результаті розкрутки інформаційного сайту Ви отримаєте корисний ресурс з унікальним і цікавим для цільової аудиторії контентом, а також достатню масу посилань. Все це дає:
- залучення додаткового трафіку;
- збільшення глибини перегляду сторінок і тривалості сесій;
- підвищення прибутку власника сайту.