Сервіс "Instagram для бізнесу" існує вже давно і чи не кожен маркетолог задався питанням: «А чи не варто нам перейти на бізнес-аккаунт?». Для будь-якої компанії це дуже важливе і відповідальне рішення, так що далі ми вирішили поговорити про це більш детально.
У бізнес-акаунті є свої додаткові переваги, які напевно переважать всі плюси роботи зі звичним і добре знайомим приватним членством. Ми постараємося докладно розібратися, чи варто вам на нього переходити (і в якому випадку).
Переваги особистого облікового запису Instagram перед бізнес-аккаунтом
Персональний вхід дуже простий і, можна сказати, прямолінійний. У приватному Instagram-акаунті є всього 2 ексклюзивні особливості:
- можливість піти в приватний (закритий) профіль;
- прив'язатися до багатьох сторінок Facebook.
Бізнес-аккаунт можна перевести в режим приватного і, крім того, після переходу в Instagram для бізнесу ви зможете прив'язуватися тільки до одного профілю на Facebook.
5 основних переваг бізнес-профілю:
- Сервіс Instagram Insights. Багато хто погодиться, що це найкраща з усіх функцій, і що саме вона робить бізнес-профіль таким привабливим для компаній. Instagram Insights - це вбудований аналітичний інструмент, який надає вам інформацію про передплатників. Тут ви можете дізнатися, коли вони були в мережі, хто вони і що переглядають. Крім того, ви можете подивитися аналітику по окремих публікаціям і навіть історіям, а також побачити, наскільки ефективно працювали ті чи інші публікації, і більше дізнатися про залучення користувачів;
- Розміщення реклами. Ви можете публікувати рекламу - точно так само, як і в Facebook - і відстежувати свої рекламні кампанії через додаток;
- Просування публікацій. Як тільки ви налаштовуєте бізнес-профіль, у вас з'являється можливість просувати свої публікації в додатку. Ця функція працює так само, як і розкрутка постів на сторінці Facebook;
- Посилання в історіях. Тепер Instagram дозволяє бізнес-акаунтам з більш ніж 10,000 передплатників додавати посилання в історіях. Звичайно, вам спочатку треба ще добратися до цієї магічної цифри, але, тим не менш, це відмінний спосіб прорекламувати свої товари і охопити всіх потенційних клієнтів на Instagram;
- Кнопка «Зв'язатися». У кожному бізнес-акаунті передбачена кнопка «Зв'язатися», яка дозволяє користувачеві безпосередньо звернутися до вашої компанії. Кнопка розміщена вгорі бізнес-профілю, і натиснувши на неї, користувачі можуть також отримати ваші контактні дані: місцезнаходження, електронну адресу або телефон.
Якщо всі ці унікальні характеристики здаються вам цілком вигідними, і якщо ви готові проявити креативність в просуванні своєї компанії, значить пора переходити до наступного кроку.
Як зареєструвати бізнес-аккаунт в Instagram?
- Переконайтеся, що в даний момент ваш профіль є відкритим. Із закритим профілем ви не зможете перейти на бізнес-аккаунт;
- Зайдіть в персональний профіль і зайдіть в настройки, натиснувши на іконку шестерінки;
- Прокрутіть вниз до «Переключитися на бізнес-профіль»;
- Виберіть сторінку Facebook, до якої ви хочете прив'язати аккаунт і натисніть «Далі»;
- Перевірте всі дані на сторінці «Налаштувати профіль компанії». Відомості включають електронну пошту, поштову адресу і телефон. Натисніть «Готово» - ось і все!
У бізнес-акаунті клієнти зможуть безпосередньо зв'язуватися з вами прямо з першої сторінки вашого профілю. Тепер у вас є доступ до аналітики, розміщення реклами та просування контенту прямо в додатку. Бажаємо успіху!