Багато активних користувачі Інтернету відчувають незручності від величезної кількості спаму, який постійно надходить на їх електронну пошту. Навіть деякі антиспам-фільтри не рятують від нього. Одна справа прочитати нехай рекламне, але цікаве і корисне повідомлення, а інша справа - отримати і прочитати грубий спам, в якому написана абсолютно нецікава та даремна інформація.
Останнім часом стала популярною не тільки поштова, а й смс-розсилка, яка проводиться для того, щоб залучити людей зробити якусь покупку. Для певного кола людей отримати СМС з подібним змістом ще гірше, ніж безліч листів СПАМ-вмісту.
Але з точки зору бізнесмена. SMS-розсилка володіє рядом беззаперечних переваг про які нам розповість співробітник сервісу СМС-розсилок для бізнесу: https://bsg.world/ru/solutions/for-business/.
Переваги SMS-розсилки
- Ефективність. SMS-розсилка швидша, зручніша та ефективніша, ніж будь-який інший спосіб інформування Клієнтів. СМС-повідомлення у клієнта завжди під рукою і може бути прочитане кілька разів;
- Низька вартість контакту. SMS-розсилка дешевша, ніж розсилка звичайних листів або розміщення інформації на рекламних носіях, які потенційні клієнти можуть просто не помітити;
- Впізнаваність. Можливість вказівки в якості номера відправника будь-якої літерної назви (до 11 символів), що збігається, наприклад, з назвою Вашої компанії;
- Персоніфікація. Звернення до кожного Клієнта по імені і автоматична підстановка інших даних в текст SMS-повідомлення. Навіть відправляючи розсилку на кілька тисяч Клієнтів, Ви звернетеся до кожного Клієнта по імені;
- Автоматичні знаки уваги. Автоматичні СМС - привітання та повідомлення про настання якої-небудь дати. Відправлення SMS-повідомлень із заданою періодичністю і / або прив'язкою до конкретної дати і часу;
- Прозорість. Ніяких прихованих платежів немає, Ви платите тільки за SMS-повідомлення. За результатами кожної СМС-розсилки надається деталізований звіт;
- Своєчасність. Висока швидкість відправки. Всі Ваші пропозиції будуть доставлені клієнтам в лічені хвилини незалежно від обсягу розсилки. При цьому можлива розсилка і по частинах, розтягнута на декілька годин або днів, щоб Ваші менеджери змогли якісно обробити всі запити.