Головна Мапа сайту RSS-експорт додати новину
 
про нас регіони вхід
Волинь | Закарпаття | Івано-Франківщина | Львівщина | Рівненщина | Тернопільщина | Буковина
Економіка | Політика | Суспільство | Культура | Наука/Освіта | Спорт | Релігія | Здоров'я | Кримінал | Надзвичайні події | Інші події | Шоу-бізнес

Безпека руху на українських дорогах має бути відчутна кожному водію,– Володимир Гройсман

08:10
13.04
Уряд України цього року виділяє безпрецедентні кошти на будівництво та ремонт доріг, фінансує роботи з підвищення безпеки магістралей, в тому числі за програмою «500-500-1000», і ставить жорстку вимогу не просто освоїти кошти, а реально зміцнити безпековий сегмент на українських автошляхах. Про це сказав Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман під час першого засідання Координаційної ради з питань безпеки руху, утвореної в лютому поточного року.

Глава Уряду навів статистику, за якою щороку в Україні на дорогах гинуть не менше 3,5 тис. людей, травмуються - близько 35 тис. При цьому зберігається тенденція, коли поліпшення якості дорожнього полотна призводить до погіршення дисципліни водіїв та перевізників – передусім, в сегменті швидкісного режиму і перевантаження транспорту.

«Ми створили Координаційну раду з питань безпеки руху. Її завдання - напрацювати державну програму підвищення безпеки дорожнього руху. І показники тут єдині – зменшення кількості ДТП та травмованості, - сказав Володимир Гройсман. – Ми направляємо 47 млрд грн на дороги, вводимо нові стандарти, ми змінили державні будівельні норми. Реалізується програма «500-500-1000» - там є і рух по колу, і острівці безпеки. Це дозволяє зменшити негативні явища. Майже 2,6 млрд направимо виключно на (питання) безпеки. Цього року українці мають відчути, що дороги стали безпечнішими».

Учасники наради обговорили практику застосування нових норм при будівництві доріг, використання світового досвіду, а також питання роботи патрульної поліції – в тому числі, в контексті можливостей використання автоматичних засобів контролю руху.

За пропозицією Глави Уряду, додаткові урядові рішення з означених питань будуть напрацьовані вже найближчими тижнями і ухвалені під час одного з найближчих засідань Уряду.

«Краще ми будемо (якісно) перевіряти (і забезпечувати безпеку руху), аніж люди будуть когось ховати – як ми бачили в Харкові та в інших містах, - сказав Володимир Гройсман. – Питанню доріг в Україні роками не приділяли увагу. Так само, як і проблемі безпеки руху. Маємо змінити ситуацію. Нам треба не витрачати, а інвестувати ресурс аби отримати потрібний ефект».

Прем'єр-міністр також звернув увагу, що підхід Уряду до проблем безпеки руху має міжнародну підтримку.

«Наразі нам треба швидко напрацювати державну програму. Далі включимо місцеву владу, аби вони на основі нашої програми розробили свої регіональні програми (безпеки руху)», - зазначив Володимир Гройсман.

Довідково

Кабінет Міністрів України в рамках реалізації політики підвищення безпеки дорожнього руху, а також підвищення якості будівництва доріг утворив Координаційну раду з питань безпеки дорожнього руху. Відповідне рішення озвучив Прем'єр-міністр в лютому поточного року. Раду очолив особисто Володимир Гройсман.

Він також провів спеціальну нараду, під час якої окреслив розширення логістичних можливостей держави, підвищення культури пересування дорогами і дав старт реалізації комплексного плану заходів з підвищення безпеки руху в Україні, який враховує плани з будівництва 500 нових кільцевих розв'язок, 500 острівців безпеки та 1000 пішохідних переходів – програмі «500-500-1000». Вона розрахована на три роки і передбачає проектування, будівництво, введенням в експлуатацію доріг з урахуванням безпекових вимог.

Джерело: Урядовий портал

Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації



Наступна новина: У Тернополі завершився опалювальний сезон 2017-2018р.
Попередня новина: Житомирщина: майже 13 тисяч жителів області підписали декларації із сімейними лікарями
Поточний рейтинг: 3
1 2 3 4 5
Переглядів: 110

Сьогодні читають

01:34 18.12 Кільця Пандора: Як вибрати?
01:54 18.12 Що краще вибрати: Виту пару UTP або FTP?
01:43 18.12 Бетонний басейн: Основні переваги
10:53 18.12 Кріплення з нержавіючої сталі: Що потрібно знати?
14:28 18.12 Насос шестерний (НШ) 32 для МАЗ: Технічні характеристики

Коментарі

Кількість коментарів: 0

Додати коментар
Псевдо:
Введіть текст коментаря:

Введіть код захисту
Більше новин
Рекомендуємо :: ::
Інші новини:
- Україна
- Світ
- Актуальне
- Рейтинг новин
- Найкоментованіше
- Популярне
Інші регіони
- Центр
- Північ
- Південь
- Захід
- Схід
Також дивіться
- Бліц-опитування
- Інформаційні партнери
- Висловіть думку
- Персона
- IT-новини
- Лист читача
- Останні коментарі



Rambler's Top100

Всі права застережено. Власниками матеріалів, розміщених на сайті є їх автори. При публікуаванні матеріалів з сайту, посилання на УкрЗахідІнформ (у випадку публікуванні в інтернеті - відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці або заголовку на http://uzinform.com.ua/) або на джерело, вказане в матеріалі, обов'язкове. Якщо автор не згідний з розміщенням матеріалу на УкрЗахідІнформ, при першому ж повідомленні адміністрації сайту по адресі webmaster@uzinform.org.ua, матеріал буде вилучено. Редакція не завжди поділяє думку авторів матеріалів, розміщених на ресурсі.
© 2008-2018 УкрЗахідІнформ
Розробка www.apgr.net