Владислав Атрошенко:
- Є різні дописи та публікації в пресі, один з них я хочу прокоментувати. Цей допис стандартний. Не хочу називати ЗМІ, але він завжди критично налаштований на «всі і вся». Ця публікація стосується закупівлі тролейбусів. У ній стверджується, що нібито тролейбуси будуть купуватися по завищеним цінам і ми переплачуємо. Чому ми беремо кредит на тролейбуси, а не беремо кредит на дороги.
Це писав журналіст, якому трішки потрібно підняти базову економічну освіту.
Перше - щодо ціни:
Ціна тролейбусів - 4 млн 250 тис грн. Проаналізуйте ціну на них по Україні. Згадайте результати двох останніх торгів, які ми вели по 6-8 місяців. І врахуйте, що відтоді навіть ціна металу зросла на 30%.
Я свідомо кажу всім: названа ціна не містить корупційної складової. Практично вона відповідає рентабельності виробництва у 3-4%.
Розумієте, коли говорять, що щось дорого – то висловлюють думку, враження. Зараз усе дорого. Але коли звучить конкретне звинувачення у завищенні ціни - то для таких заяв потрібно мати якісь підстави. Я відповідально кажу, що ця ціна не містить абсолютно нічого того, що цим авторам ввижається.
— Друге - чому кредит?
Закупівля електротранспорту здійснюватиметься по схемі лізингу з одним із державних банків по кількох причинах.
Перша причина – у нас застарілий парк комунального електротранспорту. І його стан такий, що ми досить значні кошти змушені витрачати на відновлення старого парку, а тролейбуси після цього відновлення працюють дуже невеликий термін часу. Так робити невигідно, адже це дуже дорогий ремонт.
Друга причина – небезпека. Вже є факти, коли за вологої погоди всередину салону йде пробій струму.
Третя причина – у нас немає абсолютно ніякої інформації, коли нам дадуть чи не дадуть кредит у Європейському інвестиційному банку. Банк усе влаштовує, документи подані, зауважень по документації немає. Але в нас ні по термомодернізації, ні по електротранспорту немає абсолютно ніякого розуміння, яка там внутрішня процедура, якій її термін, коли кредит нададуть чи не нададуть. У нас немає цієї інформації. Ми не можемо в цих умовах планувати господарську діяльність комунального підприємства. — Тому 12 тролейбусів ми готуємося придбати самостійно. — — — — — — Інші публікації на цю тему: — ЧТУ отримало можливість купити 12 тролейбусів (інформація офіційного сайту ЧТУ)
— — — — — — — Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Житомирщина: ігор Гундич ...
Наступна новина: Володимир Гройсман: ...