Нерідко можна почути про таку послугу, як дешевий друк POS-матеріалів (дешевая печать POS-материалов). Насправді цей термін включає в себе велику групу поліграфічних виробів, які призначені для використання в місцях продажів. Найчастіше POS матеріали дозволяють ефектно і швидко привернути увагу до певного товару або навіть групі товарів, вигідно виділити продукцію на тлі конкурентів.
POS матеріали найчастіше розбивають на декілька типів залежно від місця розміщення, а саме:
- для товарів (полиць);
- для торгового залу;
- для зовнішнього оформлення;
- для зони біля каси;
- вхідної групи.
Якщо розробити яскравий і привабливий дизайн для POS матеріалів, то ви зможете з легкістю обійти конкурентів з продажу навіть з новою торговою маркою. Також подібна рекламна продукція відмінно підходить в тому випадку, якщо ваша продукція має не найвигідніше розташування на полицях або вітринах. Зазвичай при розробці макетів реклами використовують елементи і кольори фірмового стилю, щоб поліпшити впізнаваність бренду.
Найпоширеніші види POS матеріалів:
- Воблери - мають вигляд цінника або рекламного зображення, яке закріплюється на еластичною ніжці. Використовуються біля полиць, стендів з товарів або кас;
- Хенгери - це картонні таблички, які підвішуються на горлечко пляшки, дверну ручку і т. д.;
- Шелфтокери - це POS матеріали, які покликані виділити групу товарів і поліпшити впізнаваність торгової марки. Назва «шелфтокер» з англійської перекладається як «полиця». Він являє собою картонний куточок, який закріплюють на прилавку або полиці;
- Цінники також є POS матеріалом. Привабливий і інформативний цінник сподобається покупцеві і поліпшить впізнаваність вашого бренду;
- Бірки, ярлики - це POS-матеріали невеликого формату, на яких розташовується додаткова інформація про товар.
Друк POS матеріалів
Для друку POS матеріалів може використовуватися папір або картон різних видів і кольорів. Також не існує якогось одного формату для поліграфічної продукції. POS матеріали часто мають невеликий розмір, тому важливо подбати про хороший дизайн. Довіряйте професіоналам, які вже не один раз стикалися з подібною роботою і точно знають, яка реклама більш ефективна.