"Контекстною рекламою називається тип інтернет-реклами, при якому оголошення показуються відповідно інтересам користувачів, а також контексту певної веб-сторінки. Контекстна реклама в інтернеті демонструє споживачеві інформацію про ті чи інші послуги або товари, грунтуючись на запитах, по яким він здійснює пошук в мережі. Сфера інтересів користувача, при цьому, дуже близька або збігається з тематикою рекламованих товарів і послуг, а також контексту тієї сторінки сайту, яка анонсована в рекламному оголошенні. Це істотно підвищує ймовірність відгуку на рекламу", - розповідає засновник компанії https://roi-consulting.ru/reklama/kontekstnaya-reklama/, в якій безпосередньо можна замовити контексту рекламу для просування вашого веб-сайту.
Принцип дії
Підприємцю слід підібрати перелік словосполучень, які користувачі вбивають в пошук Яндекса або Google, щоб знайти цікаві для них товари і послуги. Далі потрібно підготувати посадкові сторінки і тексти оголошень.
Реклама працює за аукціонним принципом - чим більше рекламодавець готовий заплатити за клік, тим вище стоїть його оголошення. Відповідно, витрати безпосередньо залежать від конкуренції.
Контекстна реклама показується у відповідь на пошуковий запит користувача. Розташування оголошення (над результатами пошуку, під ними або збоку) залежить від ціни кліка, а також налаштувань кампанії (наприклад, можна задати покази тільки в спецрозміщенні).
Системи контекстної реклами
Контекстна реклама в інтернеті на сьогоднішній день представлена:
- Яндекс.Директ. Ця система стала першим сервісом пошукової реклами в російськомовному інтернеті. Завдяки своїм сервісів, система дозволяє гнучко вибудовувати рекламну компанію в інтернеті та відслідковувати її ефективність;
- Google AdWords. Це флагманський рекламний проект від однойменної компанії, який вигідно відрізняється зручним інтерфейсом і безліччю інструментів, що дозволяють створювати ефективні рекламні повідомлення;
- Begun. Це також сервіс вітчизняної контекстної реклами. І, мабуть, єдиний сервіс, який транслює рекламу на найбільші пошукові системи Яндекс, Поиск@Mail.ru, Рамблер, Google та Yahoo.
Переваги
Вам необхідно швидко залучити на сайт потенційних покупців? Тоді найефективнішим інструментом є саме пошукова контекстна реклама. Її перваги очевидні:
- Універсальність;
- Ефективність;
- Точність попадання в цільову аудиторію;
- Оплата результату;
- Гнучкість рекламної компанії;
- Повнота інформації;
- Широта охоплення.
Висновки
Безсумнівно, перераховані вище плюси контекстної реклами, гарантують успіх будь-якого сайту у разі її правильного використання. Якщо ви в контекстній рекламі ще не профі, то це не привід відмовлятися від ефективного інструменту просування бізнесу. Ви можете звернутися до професіоналів, наприклад, в компанію "ROI-consulting" і вони все зроблять за вас. Ви ж отримаєте клієнтів, і, як результат, прибуток!