Чернігів: Як контролюється якість промивки мереж водопостачання у будинках міста

Чернігів: Як контролюється якість промивки мереж водопостачання у будинках міста

04.05.18 10:14 0 515
Не дивлячись на регулярні повідомлення КП «Чернігівводоканал» про промивки магістральних мереж, організації, які обслуговують будинки, не поспішають упорядковувати будинкові мережі шляхом проведення їх промивки. Станом на початок травня лише декілька будинків було промито КП «ЖЕК-13» про що свідчать результати лабораторних досліджень води.

Зони відповідальності визначені законодавчо

Якість води, яку набирають з колодязя залежить не тільки від параметрів самої води, але й від стану відра, у яке цю воду наливають. Якщо відро брудне, то і вода буде брудною, доки відро не вимиють.

Аналогічна ситуація і з питним водопостачанням у Чернігові. Питання неякісної води постійно перебуває на контролі в КП «Чернігівводоканал». Але, межа відповідальності водопостачального підприємства міста закінчується на зрізі стіни будинку, до якого постачається вода. Далі – відповідальність співвласників будинку та організацій, які ці будинки обслуговують. І якщо будинкові мережі забруднені, ні про яку якість води мова йти не може!

Більш детально про зони відповідальності підприємств ми писали раніше, тому більше уваги приділимо питанню контролю якості води як в мережах, так і в самому будинку.

Якість води підтверджується лабораторно

Законодавчо передбачено, що якість води має бути підтверджена результатами лабораторних досліджень. Про це йдеться в ч.6 ст. 18 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги».

Як правило, при виникненні проблем з якістю води в багатоквартирних будинках, КП «Чернігівводоканал» пропонує громадянам направити лабораторію для відбору проб води. Проби води відбирають як в магістральних водогонах (обслуговує Чернігівводоканал), так і в будинкових мережах (з крану абонента), за які відповідають співвласники.

Якщо в магістральних водогонах якість води відповідає нормам – мити треба будинкові мережі. І при цьому не просто мити, а якісно мити, враховуючи те, що промивки не виконувались десятки років!

Нажаль, деяким громадянам краще написати про неналежну якість води у соціальних мережах, ніж реально вирішити проблему. Не повідомляючи адресу, за якою тече неякісна вода, та відмовляючись від послуг лабораторії, абоненти залишають питання не вирішеним.

Але, якщо в будинку дійсно є проблеми з водою, чи не можна знайти сусідів, які дома знаходяться постійно і таким чином "закрити" питання з відбором аналізів води?

Зазначимо, що тільки невідповідність результатів лабораторних досліджень води в квартирі абонента нормативам може запустити механізм позачергової промивки будинку. На всі інші доводи щодо проведення промивок, у організацій, які обслуговують будинки відповідь одна: «На якість води в будинку скарг немає!».

Як контролюється якість промивки

Як правило, у разі неякісної води у абонента, такий параметр, як «каламутність» матиме суттєві перевищення норм встановлених ДСанПіН 2.2.4-171-10 "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною".

Тільки результати лабораторних досліджень води, відібраної у абонента є підставою для КП «Чернігівводоканал» вимагати від обслуговуючих організацій проведення промивки будинкових мереж.

Проведення промивки ЖЕКом контролюється КП «Чернігівводоканал» і підтверджується результатами проведення лабораторних досліджень. В першу чергу контролюються такі параметри, як «забарвленість» та «каламутність». Для цього якість відібраної у місці промивки води аналізується приладом у порівнянні з дистильованою водою, яка виступає еталоном чистоти. Якщо якість води в межах встановлених нормативів, будинок вважається промитим. Якщо ні – доведеться мити повторно. Так, наприклад, будинки по вулиці Гагаріна КП «ЖЕК-13» довелося промивати декілька тижнів поспіль!

— Важливо! У зв'язку з підключенням номерів мобільного та цифрового зв'язку розширено пул номерів телефону аварійно-диспетчерської служби. Тепер про неналежну якість води та аварійні ситуації в мережах водопроводу та каналізації можна повідомляти не лише на стаціонарні, але й на мобільні номекри телефонів. — Телефони аварійно-диспетчерської служби КП "Чернігівводоканал" — (0462) 67-67-87; (0462) 941-300; (093) 245-00-00; (095)245-00-00; (096) 245-00-00 (працюють цілождобово).

До уваги абонентів КП «Чернігівводоканал»: станом на 03.05.2018 якість промивки будинкових мереж підтверджена КП «Чернігівводоканал» лише у декількох будинках, які обслуговує КП «ЖЕК-13». Інші обслуговуючі організації, мабуть переконані, що, як і завжди, «прокатить і так»…

Читайте також:

КП «Чернігівводоканал» звертається з проханням узгодити графіки промивки будинкових мереж

За матеріалами інформаційної служби КП "Чернігівводоканал"
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ