Причини поломки турбіни

Причини поломки турбіни

09.05.18 18:44 0 1691

Не буває так, що турбіна поламалася сама по собі. Завжди є причина, по якій турбокомпресор вийшов з ладу. Їх може бути кілька. Фахівці в сфері турбонаддува впевнені, що ресурс сучасної турбіни наближений до ресурсу двигуна. На жаль, на практиці ми спостерігаємо іншу картину. Щось трапилося і турбокомпресор потрібно міняти.

Як говорять представники компаній-виробників: "Дефекти у виробах виключені". І це правда.Так чому ж турбіни ламаються? Чому недавно встановлений турбокомпресор несподівано виходить з ладу? Як розпізнати проблему?

Далі, ми розглянемо 11 ознак поломок турбін і причини цього, в розповість нам про це співробітник компанії «Юг-Турбосервис», в якій безпосередньо можна замовити ремонт турбін.

Причини і ознаки несправностей турбіни:

  • Коли автомобіль розганяється, мотор прогрівається і з вихлопної труби виходить синій дим, а через деякий час він зникає. Це відбувається тому, що масло, потрапляючи в циліндр двигуна, згорає в турбіні через витік;
  • Чорний колір вихлопних газів. Це відбувається тому, що нагнітаючі магістралі і / або інтеркулер десь пропускають повітря. Внаслідок цього збагачена суміш згорає. Очевидно, поламана система управління турбокомпресора;
  • У вихлопних газів мутно-білий колір. Це відбувається тому, що маслопровод турбокомпресора чимось забруднений;
  • Надмірно витрачається масло (на 1 кілометр йде 200 - 1000 мл), на цілому виробі або на стиках патрубків повітряного тракту можна побачити жирні патьоки. Це відбувається тому, що забруднився зливний маслопровід або канал, через який підходить повітря. Можливо, закоксувався корпус осі ТКР;
  • Автомобіль гірше розганяється. Це відбувається через несправну або пошкоджену систему управління ТКР в двигун надходить недостатньо повітря;
  • Мотор під час роботи шумить, свистить. Це відбувається тому, що місце з'єднання виходу компресора і двигуна пропускає повітря;
  • Під час роботи турбіни чути скрегіт. Це відбувається тому, що корпус турбіни тріснув або трохи деформувався, лопаті стосуються країв тріщин. Якщо це сталося, ТКР скоро зламається;
    Працююча турбіна шумить більше звичайного. Це відбувається тому, що провід, що подає масло, забруднений, а осьовий та радіальний зазори ротора збільшилися. Можливо, вони труться об корпус турбіни;
  • Надмірно йде паливо, а токсичність вихлопу помітно збільшилася. Це відбувається тому, що повітряний фільтр або канал надходження повітря до турбокомпресора сильно забруднилися;
  • На корпусі видно, що з боку компресора протікає масло. Це відбувається тому, що корпуси осі турбіни закоксувалися. Також порушена робота мастила, пошкоджений турбокомпресор;
  • Коли запускається двигун, труба викидає під капотом хмара чорного диму, а також виникає ефект турбоями. Це відбувається через витік газу через тріщини на байпасному клапані турбіни.

Висновки

Від поломки турбіни ніхто не застрахований. Але якщо ви регулярно обслуговуєте машину, своєчасно міняєте масло, ваш турбокомпресор буде служити вам багато років. І якщо ви думаєте, що автомобіль з пробігом 200-250 тис км при роботі однієї турбіни - це рідкість, ви помиляєтеся. Секрет в уважному ставленні до своєї машини і дотриманні правил експлуатації, які і забезпечують довголітню роботу як авто, так і турбіни.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: На Тернопільщині ...
Наступна новина: Як правильно вибрати ...

КОМЕНТАРІ