5 безкоштовних способів просування в Інстаграм

5 безкоштовних способів просування в Інстаграм

21.05.18 23:02 0 1274

на сайті https://webmate.kz/instagramЯк ми вже говорили, способи просування в інстаграм існують різні: білі, сірі, чорні... і безкоштовні. Просування в Instagram взагалі справа непроста. Тут потрібно або багато грошей (на рекламу), або багато часу (на самостійне просування), або геніальна фантазія, або знамениті друзі з великою кількістю передплатників, які будуть безкоштовно вас піарити.

Мабуть, гроші в цьому списку - найскладніше. У стартаперів або творчих людей, які тільки-тільки починають монетизувати своє хобі, кожна копійка на рахунку і сотень тисяч на рекламу у селебріті просто немає. Та це й не найрозумніша трата в даному випадку.

На щастя, можливі варіанти. Існують безкоштовні способи реклами! Так, звичайно, вони не принесуть вам мільйон передплатників відразу. Але періодично користуючись цими методами, ви помітите, як кількість передплатників в вашому інстаграме збільшується з кожним днем.

Допомога друзів

Навіть якщо у вас немає знаменитого друга, який згадувався вище, це не означає, що друзі ваші зовсім даремні. Напевно у кожного з них є якась кількість передплатників в Instagram. У кого-то 100, у кого-то 300, а у кого-то, може бути, навіть 1000. І якщо зібрати їх разом - вийде вже непогане охоплення.

Попросіть своїх друзів розповісти про вас! Тільки не треба публікувати у себе пост з проханням вас пропіарити. Пост цей ніхто не помітить. Ну, або всі зроблять вигляд, що не помітили. Краще напишіть кожному своєму другові приватне повідомлення з проханням зробити про вас пост. Розповісти, який ви класний і який у вас цікавий інстаграм. Другу буде набагато складніше зробити вигляд, що листи він не помітив. Особисте прохання при зустрічі - теж добре. Тут і зовсім можна простежити, щоб пост був опублікований у вашій присутності.

Але є одна важлива умова: перш ніж просити друзів вас хвалити, подбайте про те, що ваш інстаграм дійсно став цікавим і друзям не довелося придумувати, що б про вас написати.

SFS

Напевно, ви вже читали пост про те, що таке SFS. Так, багатьох вони дратують. Але, тим не менш, це працює.

Якщо у вас новий акаунт і передплатників мало, швидше за все, ваш SFS не набере достатню кількість учасників для помітного ефекту. Але ж ви можете брати участь в чужих SFS! Втім, тут діє те ж саме правило, що і в попередній історії: подбайте про те, щоб у вас був цікавий аккаунт, про який було б, що розповісти. В іншому випадку, шанси потрапити до вибірки дорівнюють нулю.

Відмітки на фото

Кожен раз, коли люди відзначають вас на фото, ви отримуєте додаткове посилання на свій аккаунт. Їх передплатники будуть бачити значок, який підказує, що на фото хтось відзначений і є велика ймовірність, що їм стане цікаво, кого і чому там відзначили. І вони перейдуть за посиланням на вас.

Відзначати людей на фото морально простіше, ніж відзначати їх у пості через @. Будь-які посилання в описі до фото сприймаються як реклама, а відмітка на фото ні до чого не зобов'язує. Однак і тут діє головне правило: перш, ніж залучати трафік на свій аккаунт, подбайте про те, щоб у вас був хороший контент!

Підпис в листі

Ви користуєтесь електронною поштою? А який у вас там підпис? Якщо в кінці послання у вас значиться «З повагою, Маша» - ви багато втрачаєте. Підпис в електронному листі - це ще один спосіб сказати всім, що у вас є інстаграм. Особливо, якщо через пошту ви спілкуєтеся з клієнтами.

Просто додайте в кінці листа посилання на ваш інстаграм або просто напишіть свій інстаграмник. Зовсім добре, якщо ви до цього додасте заклик до дії. Наприклад: «Шукайте мене в Instagram!» Або «Підписуйтесь в Instagram!».

Релевантні коментарі

Що таке спам в коментарях, думаю, пояснювати не потрібно. Але релевантні коментарі - це все ж не спам. Або не зовсім спам. Релевантні коментарі - це повідомлення, які відповідають темі поста і написані з усією відповідальністю, але в них міститься заклик (завуальований) перейти на ваш аккаунт.

Подібними коментарями не варто зловживати, особливо, якщо ви коментуєте не селебріті, у якій сотні коментарів під фото, а популярного блогера, у якого коментарів штук 50 максимум. Швидше за все, блогер читає всі коментарі і якщо кожен ваш коментар буде містити в собі приховану рекламу, рано чи пізно, блогер це помітить. Далі можливі різні варіанти. Блогер може поставитися до вас з розумінням, але може і запросто забанити. Втім, в останньому немає нічого страшного.

З хорошого коментаря може відразу додатися 30-60 фоловерів (перевірено на практиці!). І ще варто відзначити, що з особистими акаунтами подібний спосіб просування працює набагато ефективніше, ніж з комерційними.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Наступна новина: Контактні лінзи: Все,що ...

КОМЕНТАРІ