Якими б досконалими не були системи захисту, як швидко б вони не розвивалися, зловмисники завжди будуть на крок попереду. Будь-яка компанія, щодня здійснює обробку електронної персональної інформації за допомогою використання портативних пристроїв, комп'ютерів, серверів, інтернет-ресурсів, постійно схильна до ризиків кібератак. В нашій країні зростає не тільки кількість самих атак, а й діапазон платформ, які їм піддаються. За допомогою шкідливого ПО для смартфонів кіберзлочинці здатні отримати доступ до електронних гаманців і системам онлайн-банкінгу, підключеним до смартфонів і планшетів.
Хакерські атаки можуть призводити до зупинки роботи серверів, втрати довіри до компанії і втрати прибутку, а компрометація або витік персональних даних - до відповідальності і штрафів, завдавати шкоди її репутації.
При аналізі загроз витоку даних компаній не можна виключати дуже істотні офлайн-фактори, такі як банальні помилки співробітників, корпоративний шпигунство і навмисний "злив" даних власними співробітниками компаній. Запобігти кібератаку або витік даних вкрай складно, а вартість врегулювання збитків від успішної атаки може досягати мільярдів доларів США.
Найбільш ефективним методом боротьби проти кіберзагроз є страхування подібних ризиків, оскільки воно покриває завдану в результаті атаки збиток, а страхова компанія бере на себе врегулювання ситуації (до речі, замовити такий страховий поліс можна на сайті.
Кому потрібна кіберстраховка?
Будь-яка компанія, яка займається зберіганням даних, операціями з ними і передачею даних, виявляється в зоні ризику.
Транспортні компанії, промисловість, стратегічні об'єкти паливно-енергетичного комплексу - з кожним роком залучають все більшу увагу зломщиків - атаки на IT-інфраструктуру підприємств зростають з кожним роком на 20 %.
Рітейлери отримують доступ до великого обсягу інформації про клієнтів, включаючи номери кредитних і дебетових карт.
Більшість авіаквитків і туристичних путівок бронюється і оплачується через інтернет, тому для цієї сфери актуальні ризики, пов'язані зі створенням сайтів-клонів і фішингових ресурсів для викрадення грошей і даних банківських карт клієнтів.
Кожен день в інтернеті з'являються шахрайські сайти, які продають підроблені квитки і банківські карти Діджитал банків.
Навіщо потрібна кіберстраховка?
На відміну від традиційних ризиків для бізнесу - техногенних катастроф, судового переслідування, виступів профспілок, кіберінціденти можуть наздогнати бізнес в будь-якій точці світу і практично в кожному бізнес-процесі. Питання тільки в тому, чи вміє компанія працювати з наслідками кіберінцідентов і як багато готова втратити
Якщо інцидент уже стався, кіберстраховка забезпечить чітку структуровану захист: експертну допомогу в разі необхідності, захист від фінансових наслідків і від репутаційного збитку.
Страхування кібер-ризиків сприяє значному зниженню можливих фінансових втрат і компенсує витрати на відновлення даних і проведення розслідування, а також відшкодування упущеної вигоди через вимушених перерв в діяльності, витрати на відновлення даних клієнтів і антикризовий PR по відновленню репутації. Страхування компенсує витрати на ІТ-фахівців, юристів, PR.
Поточний рівень кіберзлочинності сьогодні змушує нас зводити укріплення навколо даних - чи не час подвоїти оборону?