Що таке «цифровізація» підприємства?

Що таке «цифровізація» підприємства?

13.06.18 11:02 0 2058

«Диджиталізацію» або «цифровізацію» (від англ. Didgital, цифровий) вже можна вносити в словники як омоніми, через велику кількість значень. Але головне, що це поняття вже потрапило в агенду засідань правлінь компаній. Якщо пояснювати цей термін «по-простому», то цифровізація - це те, що потрібно, щоб зробити виробництво більш гнучкими, пристосованим до реалій сучасності та конкурентоспроможним в «цифровому світі», що народжується. Цифровізація - це засіб отримання бажаного результату, а саме гнучкого виробництва, що дає клієнтам відмінний результат, а власникам - більш високий прибуток. Цифрова трансформація - це процес переведення підприємства в «гнучке» стан з поточного. До речі, якщо ви хочете автоматизувати своє підприємство тоді вам в цьому допоможе цифровизация ИндаСофт-Украина.

Підприємство, що використовує цифрові технології, може скористатися можливостями конвергенції, при якій дані про продукт доступні на всіх етапах його життєвого циклу - від розробки до ТО. Це дозволяє керівництву підприємства робити більш інформовані рішення, здійснювати перетворення для «швидкої реалізації» в аспектах виходу на ринок, гнучкості, якості, безпеки та операційної ефективності, а також створення нових бізнес-можливостей.

Промисловий інтернет речей (ПІВ) і пов'язані з ним можливості тільки підсилюють необхідність в такому цифровому «переході». Ініціатива Німецького уряду «Промисловість 4.0» також виникла у відповідь на необхідність в горизонтальній та вертикальній інтеграції в промисловості, із забезпеченням ефективного використання інформації і даних, що дозволить зробити розробку безперервним процесом, що йде уздовж всього ланцюжка доданої вартості. Потрібно чітко розуміти, що кожне прогресивне промислове підприємство повинно активно використовувати цифрові технології. У сучасному світі ти або руйнуєш бізнес інших, або інші руйнують твій бізнес.

Термін «цифровий» зазвичай відноситься до зберігання даних або інформації в формі цифрових сигналів. Вони представлені в формі логічних сигналів 1 або 0 (так, ні). У цьому сенсі цей термін і використовується, в основному - в таких сферах як зберігання даних, або цифрова музика і т.д. і т.п. Тут описується процес, при якому інші форми репрезентації перетворюються в цифровий формат. У бізнес-контексті «аналітикою» може вважатися подальша оцифровка інформації, генерація нового розуміння, уявлення - на основі яких можна приймати більш ефективні управлінські рішення.

Термін «цифровізація» використовується для опису трансформації, яка йде далі, ніж просто заміна аналогового або фізичного ресурсу на цифровий або інформаційний. Наприклад, книги не просто перетворюються в електронні книги, а надають цілий набір інтерактивних і мультимедійних дослідів. Відповідно, на промисловому підприємстві процеси можуть стати онлайн-діалогами між сторонами, які раніше безпосередньо навіть не спілкувалися.

Так що в діловому контексті організація, яка хоче стати «цифровою», повинна фокусуватися на автоматизації процесів, з метою зробити їх більш ефективними. За контрастом, компанія, що фокусується на «цифровізації», повинна націлюватися на те, щоб більш ефективно отримувати віддачу від цих процесів, через більш високу залученість замовників.

Грунтуючись на огляді американського ринку, термін «цифровий» сьогодні все ще є популярнішим за термін «цифровізація». Однак, судячи з розмов з більшістю керівників, вони вже починають націлюватися на «цифровізацію». Це безумовно необхідно, щоб підприємства могли відповісти на питання: «Як використовувати залученість замовників, для того, щоб трансформувати бізнес і отримати максимум від поліпшених бізнес-процесів і зростання?».

Дуже важливо точно «з'ясувати», чого підприємства хочуть досягти, щоб допомогти їм у цьому. Siemens описала 5 основних сфер, які необхідно міняти в виробничому секторі, щоб компанія могла «підірвати» ринок:

  • швидкість виведення продукту на ринок;
  • покращені безпеку і надійність;
  • покращена гнучкість;
  • підвищена якість;
  • підвищена ефективність.

Це цілком відчутні моменти, які можуть бути в центрі процесу трансформації і забезпечити більшу віддачу від бізнесу, а також більш позитивний досвід користувачів.

Автор: УкрЗахідІнформ .

фото

фото
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Наступна новина: На Тернопільщині ...

КОМЕНТАРІ